Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SadBunny
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SadBunny

    test 2

    test 2
  2. SadBunny

    test

    test
  3. SadBunny

    Wachtwoord vergeten CAPTCHA vraag raar

    Ik wilde mijn wachtwoord resetten en kreeg de CAPTCHA vraag: "Wat hoort bij elkaar? Ketting en ... " Maar wat is daarop het juiste antwoord? - slot? - smeer/smeren? - vet? - tandwiel(en)? - schakel? - ... Ik probeerde 'smeren' maar dat was niet goed. (Toen kreeg ik een andere vraag en die wist...
  4. SadBunny

    test

    test
  5. SadBunny

    TerugBlik Op De Weg - Leo de Haas is back (sort of)

    Mijn YouTube-abonnementen langslopend dacht ik laat ik eens kijken of Leo de Haas de afgelopen jaren nog wel eens wat gepost heeft. Wat blijkt? Leo de Haas is met een one-man-army missie bezig om nieuwe BodW content online te zetten van oude beelden. (P.S. En met vlog-experimenten van tijdens...
  6. SadBunny

    Ervaringen "personal helmet fitting"? Shoei sessie Motozoom

    Ik werd vandaag benaderd door Motozoom omdat ik een paar maanden geleden een Shoei Neotec heb gekocht. Blijkbaar wil Motozoom een soort van servicepunt van Shoei worden of zo, waar mensen advies op maat (letterlijk, met opmeten hoofdmaten) kunnen krijgen en bepaalde (higher-end?) helmen...
  7. SadBunny

    reclame terug, donatie verlopen of zo?

    Sinds vandaag heb ik opeens weer reclame op MF. Er staat nog wel een donateurs-MF-icoontje naast mijn naam. Wagwan?
  8. SadBunny

    Wat is het probleem met een "clunky" gearbox?

    Ik rijd op een nog redelijk nieuwe FJR en die heeft nogal een "clunky gearbox". Als ik schakel is het "ku-klunk-tkk'. Je voelt een soort schokkerig beweginkje en je hoort het ook duidelijk. Zeker bij het downshiften. Nou hoor/lees ik dat vaak als negatief punt bij reviews. Maar ik vind 't wel...
  9. SadBunny

    Motorzaken met maatpakken en luxe koffie?

    Motorzaken worden vaak beprezen (niet in de laatste plaats door zichzelf :) ) met dat het echte motormannen zijn met echte motorpassie, en dat de koffie wel altijd klaar staat, maar dat die je niet zal worden aangeboden door een verkoopbal in een maatpak. Een beetje "poten in de modder...
  10. SadBunny

    Legaliteit transp./zilverkl. reflectoren achterkant topcase?

    Hoi, Ik ben de laatste puntjes op de aankleding van mijn mooie nieuwe FJR aan het zetten en wil er een topkoffer van GIVI bij nemen. De vraag is nu: welke is bruut/vet/nice/sweet/heftig/wreed/tof/jottem/baws/1337 etc. :) Hier is een mooi lijstje...
  11. SadBunny

    Yamaha FJR 2017 A vs AE vs Explorer Edition

    @all, Betreft de verschillen in de Yamaha FJR 1300 (2017) A vs. AE vs. Explorer Edition. Ik komt er niet goed uit. Ik heb de volgende analyse gemaakt na een hoop googlen, want ik kon zo snel geen helder tabelletje vinden van al deze edities naast elkaar. Vooral gebaseerd op dit lijstje van...
  12. SadBunny

    Weer een keuzehulptopic qua woonwerkmotoren

    Hallo, Ik word een beetje impelstimpelsch*tziek van het autorijden en mijn laatste overgebleven oude privé-motor kan nu echt elk moment de geest geven. Dus... Welke motoren zal ik gaan bekijken/proefrijden/offertes voor vragen? Ik wil zakelijk aanschaffen en er in weer en wind zo deftig en...
  13. SadBunny

    Oud stuurgewicht-cylindertje uit handvatstang verwijderen?

    Hallo, Heel simpel probleem. Mijn linker stuurgewichtje is er waarschijnlijk uitgevallen (of een passant heeft 't eruit getrokken omdat 't al los zat), het boutje wiebelde/trilde ook al een tijdje vanzelf los ondanks regelmatig aandraaien. Anyway, nou heb ik nieuwe stuurgewichtjes gekocht...
  14. SadBunny

    Suzuki GSX750F voelt wat "vreemd"... Ligt het aan mij?

    Ik rijd tegenwoordig hier in Sydney rond op een Suzuki GSX750F uit 2000. Sinds ik wat comfortabeler ben met de Sydneysche verkeersregels en het links rijden begin ik toch wat dingen te voelen die ik tijdens de eerste ritten (nog) niet voelde: 1) Bij wat hogere snelheden gaat het sturen nogal...
  15. SadBunny

    groeten van motorpolitie Sydney

    Ik geloof dat ik deze nog niet eerder had gepost, maar 't is wel lollig... Jullie moeten allemaal de groeten hebben van de motorpolitie uit Sydney :) Dit ben ik op een van hun fietsen. Foto is gemaakt door de agent zelf.
  16. SadBunny

    Welke vanity plate zouden jullie graag willen?

    Ik denk erover om een New South Wales vanity plate te nemen voor mijn Soes. Kost wel een paar honderd dollar, maar dan heb je ook wat leuks 8-) Alles kan, zo lang het maar een tot vijf karakters heeft, bestaat uit letters/cijfers/spaties, met minimaal één letter (maar niet de I of de O), en...
  17. SadBunny

    Waarom leren motorlessers niet "voordringen"/filteren?

    Waarom leren motorlessers eigenlijk niet "voordringen" bij het stoplicht of tussen de auto's doorrijden bij file? Ik snap het als je er als docent achteraan gaat met de auto, maar ik zie vaak genoeg lessers met een motorrijdende docent en die doen het ook niet. Ik heb 't zelf ook niet...
  18. SadBunny

    Dode platte rode vogel

    Geïnspireerd door wat ik vandaag niet voor het eerst meemaakte en wat een facebook-vriendin vandaag postte... Ik heb her en der de ervaren dramatiek een tikje aangedikt en het realisme wat geweld aangedaan, maar toch... :) Ik heb mezelf zelfs in de voorlaatste regel een flagrante grammaticale...
  19. SadBunny

    waarschuwing: dik oliespoor voor/op oprit A10 bij sloterdijk

    Basisweg, richting Sloterdijk, 100 m voor oprit A10, richting den Haag op de linkerbaan. Echt een dik vol spoor. Melding gemaakt bij politie, maar je weet maar nooit wie je hier nog een valpartij mee bespaart. Rijd voorzichtig!
  20. SadBunny

    Motorrijden als hobby/interesse aangeven bij sollicitatie?

    Hallo medemuizen, Als jullie (zouden) solliciteren en een nieuwe werkgever vraagt je naar je hobby's/interesses, zeggen jullie er dan meteen bij dat je motorrijder bent? En zetten jullie het op je curriculum vitae? Uiteraard gaat het dan om een totaal niet motor-gerelateerde...
  21. SadBunny

    Sleutelcursus?

    Beste mensen, Ik weet geen bal van de machines waarop ik rijd. Ik voel me al een hele pief als ik mijn oliepeil en bandenspanning heb gecontroleerd, en een nieuwe accu afzuren en aansluiten lukt me ook nog net wel, maar dan heb je 't ook wel gehad. Ik heb met mijn oude NTV wel eens na een...
  22. SadBunny

    Ervaring met service/marketing van Alpine gehoorbescherming

    Nou ja zeg... Doe ik van de week voor mijn werk, waar we de muziek-oordopjes van Alpine als upsell verkopen, binnen een paar uur nadat Alpine het vroeg een technische uitbreiding op de sales rapportage... Sluit ik het antwoordmailtje daarover af met "P.S. Ik gebruik zelf ook al tien jaar...
  23. SadBunny

    Toch nog weer eens een bandenkeuze vraagstuk

    Toch weer eens een bandenvraag, hoewel er al flink wat van dit soort topics zijn. Binnenkort laat ik de banden van de CBR 1000 F vervangen. Ik zeg niet wat er nu onder ligt (voor het geval jullie advies toch op die band uitkomt, want dan ligt het misschien aan mij :) ). /edit: en voor de...
  24. SadBunny

    ik ga op reis en ik neem mee..

    Mensen, Ik heb redelijk ad-hoc besloten om aanstaand weekend naar Spanje te rijden om familie te bezoeken. Eerst stond hier een verhaaltje over de invulling van mijn reis, maar het is eigenlijk verworden tot een super-checklist-topic. Dus dat is het nu geworden, inclusief checklist. In dit...
  25. SadBunny

    Wat doet trajectcontrole met gestolen kenteken?

    Ik vroeg me af... Wat gebeurt er als een trajectcontrole of een flitspaal een kenteken herkent dat als gestolen staat geregistreerd? Ik kan er op Google weinig over vinden, behalve wat onzekere bronnen die zeggen dat een trajectcontrole ook kentekens kan opzoeken in een database. Maar wat er...
Terug
Bovenaan Onderaan