Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Turbo Bul
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Turbo Bul

    Weekend toeren in de Eifel 28/29/30

    We gaan volgend weekend ff toeren in de Eifel Als er iemand mee wil ??????? Hier kan je de route pakken die ik ga rijden https://dl.dropboxusercontent.com/u/16515129/3%20Dagen%20toer%20Hotel%20Sonnenblick.gpx Ik heb hem in GPX ( 2014.4 ) neer gezet voor als er iemand met een andere...
  2. Turbo Bul

    ABS falen Kawasaki ER6F ER6N en Versys 2006 > 2008

    Na het activeren van de ABS van de achter rem doet hij het niet meer Maar het rem pedaal is hard en het ABS lampje op het dashboard zegt dat het systeem goed is ? Hierdoor is mijn vrouw bijna gevallen met de vakantie dus ff langs een motorzaak gereden en na laten kijken De remolie ging wel...
  3. Turbo Bul

    Zwarte Woud Toer 15/20 Juni 2012

    Misschien hier nog liefhebbers voor een toertje Wil je wat weten neem contact op met een van de uitzetters Zie inschrijf formulier HET ZWARTE WOUD Er ligt meer dan tien duizend kilometer mooie stuurwegen op ons te wachten, van mooie stuurweggetjes tot een fantastisch circuit.’s Avonds...
  4. Turbo Bul

    Gratis Tesbank run vandaag en morgen in Zaandam

    Hierbij wil ik ff melden dat je gratis op de testbank kan bij Adrenalinejunkies dit weekend Deze actieis er ivm het opstarten van een nieuwe motorzaak in Zaandam http://www.adrenalinejunkies.nl De koffie staat klaar *D Morgen ben ik er ook weer Hij liep niet zoals het hoorde...
  5. Turbo Bul

    10e Quatro-rit in N-H

    Het woord mooi weer dus start de motoren en kom ff langs bij de 10e Quatro-rit :] Je kan ook langs komen om ff bij een van de clubs te kijken en een bakkie te doen Dit evenement wordt net als de Motor Avond Vierdaagse gezamenlijk georganiseerd door M.A.C. Alkmaar, MC '68, MC Mios en MC...
  6. Turbo Bul

    Er is weer een nieuwe motor site/club ZZR club

    Voor al je ZZR info ga ja naar http://www.kawasakiclub.nl De site bestaat net en nu al meer dan 60 leden *D
  7. Turbo Bul

    A50 X A1 Foto 4 - 5 - 2003

    Hoi Luitjes Ik heb hier een foto die ik zelf ook zou willen hebben :} Dit is de enigste die goed gelukt is :( Iedere x was er wel wat Of de camera ging automatich uit of er zat een auto voor of ik was te laat met afdrukken :? ( digtaal he ) Als je het orgineel wil hebben mail mij ff...
  8. Turbo Bul

    27 April De Kouwe Kuitenrit in N-H bij MC 68

    Als je zin heb in een ritje in N-H van zo`n 200 kilometer ben je welkom vanaf 9 uur bij MC68 te Krommenie. :] Voor meer info over MC68 kijk dan ff op http://www.mc68.nl ROUTE NAAR CLUBHUIS MC68 VANAF A9 WIJKERTUNNEL OF ALKMAAR AFSLAG ZAANSTAD [N203] LA ZAANSTAD [N203] ZAANSTAD 2e VKL LA...
  9. Turbo Bul

    Info Supertour 2003 Zoals belooft

    Zoals ik had belooft dat ik hier wat info over de super toer zou neerzetten zo gauw ik het binnen had Dus bij deze Een echte aanrader :} Hou er wel rekening mee dat de oude garde voor gaan en de eerste 2 groepen meteen vol zitten De Supertoer 2003 gaat richting Oostenrijk. Er zijn weer 6...
  10. Turbo Bul

    Op 5 wielen door Rusland, Azië & Australië 1

    Maartje Schneemann en Leon Batta maakten een halve wereldreis op twee motoren, een Yamaha XT500 uit 1985 en een EML motorcross zijspan met XT-blok. Ze reden zo’n 33000 kilometer van Nederland naar Australië via de voormalige Sovjetunie, China en Zuidoost Azië. Niet alles kon rijdend op de...
  11. Turbo Bul

    Weinig grondspelling zo`n CBR600 of gaat hij nu zo

    Weinig grondspelling zo`n CBR600 of gaat hij nu zo plat Een clublid/kameraad vroeg mij of ik ff wilde informeren of er meer mensen zijn die er last ook van hebben met hun cbr Is dat normaal dat het kapje over de grond gaat net als de versnellings pook en stepje Hij had op assen gereden (...
  12. Turbo Bul

    Ervaring met breken binnenpoot van de voorvork

    Afgelopen week heb ik een toer gereden in het Zwarte Wout in Duitsland . Een van de jongens waar ik mee reed ging opeens tijdens het remmen op zijn bek. Ik reed daar 10 mtr achter en tot mijn grote verbazing zag ik dat zijn voorwiel dwars stond tijdens het remmen en hij klapte over zijn motor...
  13. Turbo Bul

    Je kan nog mee met de SUPERTOUR

    Ik ga op 11 juni de Supertoer rijden van +/- 3000 km in 6 dagen / 5 nachten hij loopt door Duitsland ,Zwitserland ,Oostenrijk en gaat tot in Slovenië en dan weer terug :] Lekker binnen door en bochten draaien wat berg pasjes pakken :9 Het is met hotels en een veegwagen voor de brokken Deze...
Terug
Bovenaan Onderaan