Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pravia
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. pravia

    Bering damesjas maat t3 (2x gedragen)

    Een jas die mijn vrouw 2x heeft aangehad, niet meer achterop ging ivm zwangerschap en nu niet meer past en nooit meer gaat passen😝 Maat t3, is ongeveer gelijk aan 40/42. Uitritsbare wintervoering. Is echt nog als nieuw. Prijs 50€ Op te halen en te passen in zierikzee. Anders...
  2. pravia

    Paar spulletjes kawa z1000 03-06

    Hallo, ik heb nog wat spullen liggen voor een 03-06 z1000. Betreft een set beugels om een koffer achterop te monteren. Ook een lederen tankhoes in de kleur grijs met z1000 gravure erin. En een hoge kuipruit. Bij de tankhoes is 1 gespje eraf. Even los halen bij de naaiwinkel of hema...
  3. pravia

    hoog windscherm kawasaki z 03-06

    hoog windscherm kawasaki z model 2003-2006 Hoogte 40cm. Transparant zwart. Past waarschijnlijk op meerdere modellen. TEAB
  4. pravia

    lederen tankhoes voor z1000 03-06

    Aangezien mijn motor gespoten is en dus overbodig. lederen tankhoes voor een z1000 model 2003-2006. Kleur grijs. Z1000 ingstikt. Nieuwprijs was 130 euro. Mijn prijs 50 euro. Zoals jullie op de foto kunnen zien, is er 1 bevestigingsriempje kwijt. Wellicht is dat nieuw te...
  5. pravia

    Givi bagagebeugels z1000 03-06

    Overbodig en dus te koop. Givi bagagebeugels voor onder een kawasaki z1000 van model 2003-2006. Binnen 10 minuten te bevestigen. Prijs: Geen idee. Komen we vast wel uit. Ik weet ook niet wat ze nieuw gekost hebben. Groeten Pascal
  6. pravia

    z1000 van pravia

    Hallo, Ik ben ook bezig geweest mijn z1000 van 2005 op te leuken. Dat ik hem kocht was ie zilver, maar mijn bedoeling was al voor de koop om er een witte van te maken.. Zo zag ie er eerst uit.. Toen uit elkaar gehaald... In de spuitcabine... En daarna...
  7. pravia

    Ook even voorstellen

    Hallo ik ben Pascal uit Zierikzee, Ik heb sinds kort weer een motor gekocht. Had ooit een zwarte Ducati Monster M900 uit 1996. Mijn vrouw werd zwanger en we hadden net een huis gekocht waar nog vanalles aan moest gebeuren, dus motor de deur uit. Nu hebben we inmiddels 2 dochters en (bijna)...
Terug
Bovenaan Onderaan