Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Twigsterify
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Twigsterify

    Yz 125 carburateur afstellen

    YZ 125 2016 met volledige hgs uitlaat en vhm kop. Probleem: houdt in vlak voor of net in powerband. Er onder rijdt hij perfect. Ik ben zelf niet thuis in carbs. Heb de bougie er uit gehaald, deze was pikzwart; conclusie te rijk. Als eerste de naald op zijn armste punt gezet. Dit haalde het...
  2. Twigsterify

    Husqvarna 701 Supermotard velgen pasmaken

    Zoals de titel al aangeeft wil ik mijn 701 supermotard naaf pasmaken. Naja beter pasmaken. Weet iemand hier een adres voor regio Rotterdam? De wielen passen wel, ik heb ze ook voor dit model gekocht. Maar zeker het achterwiel past eigenlijk net niet. De spacers zijn voor mijn gevoel net te...
  3. Twigsterify

    Gezocht topkuip yamaha yzf1000 thunderace Blauw zwart

    Helaas, gleed ik uit met het inparkeren van mijn ace en viel hij om. Daardoor brak mijn topkuip precies bij mijn rechter spiegel. Als iemand nog een blauw met zwarte topkuip heeft neem ik hem graag over :) Alvast bedankt, Twigsterify
  4. Twigsterify

    Kentekenplaat MV-SV-10 kwijt Delft/Zoetermeer

    Ik werd vandaag aangehouden met het slechte nieuws dat mijn kentekenplaat verdwenen was en dat ik geen knipperlichten had. Ik heb zelf erna nog gekeken, maar ik kon hem zelf niet vinden. Misschien dat een oplettende MF-er hem heeft gevonden.
  5. Twigsterify

    Twigsterify

    Hallo, Ik ben Jelle Dik. Momenteel nog 17, maar over 22 dagen ga ik gelijk aan mijn rijbewijs beginnen. Ik rijd nu nog op een yamaha dt50r :]. Na vele tijd te hebben meegelezen vond ik het wel eens tijd om mij aan te melden :P
Terug
Bovenaan Onderaan