Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: =SjOeRd=
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. =SjOeRd=

    info over het juiste schuurpapier

    Ik ga binnenkort het nodige spuitwerk verrichten. Ik heb al veel topics gelezen (ja, ja, ik ben 1 van de weinigen de WEL de zoek funtie gebruikt) maar wat me onduidelijk bleef is waarmee en wanneer je moet schuren? Wat weet ik wel: - Kaal maken van het metaal(korel??) - stof en vetvrij maken...
  2. =SjOeRd=

    Ghostrider Fans Opgelet!

    De films en kleding van ghostrider zijn sinds kort nu ook in nederland te verkrijgen. ghostrider.be Maar naast dit weet ik nog wat anders leuks te vertellen: Als Ghostrider in deel 2 al zegt gaat hij voor deel 3 europa door blazen. Zo ook, jullie raden het al Nederland! :] }) Nou heb ik...
  3. =SjOeRd=

    Ruig rijden

    Dit is ff een oproep aan alle supersport bezitters in Roosendaal en omstreken Als jullie tussen 12:50 en 13:40 langs het gertrudis college rijden gelegen aan de burgermeester Schneiderlijn, hou je niet in, Trek hem als je blieft vol open :P :P Vandaag was voor het eerst dat er iemand (R1...
  4. =SjOeRd=

    Is hij echt 25Kw???

    Ik vraag me nu af: Jullie 25Kwers, is hij nou echt 25 KW, of is de verzekering de enige die denkt dat hij 25 Kw is. Want ze staan nooit met een rollerbank voor motoeren langs de weg :? Stem fftjes in de poll
  5. =SjOeRd=

    Mag dit??

    www.motobody.com/yamaz/fzrr1.html Ik vond op internet deze "FZR600" kuipdelen die op die van een R1 zouden moeten lijken, nou vind ik dat slecht gelukt maar vind hem daardoor niet minder mooi, ik vroeg me alleen af of zoon enkele koplamp legaal is?? (ja, erzitten ook geen knipperlichten op maar...
  6. =SjOeRd=

    Beginners 4-takt< iemand een aanrader??

    Als ik strax 18 ben wil ik graag 4 takt gaan rijden, redenen? 1. geluid :} 2. Minder onderhoud Nu wil ik heel graag zxr400 rijden maar die zijn aan de hoge kant voor mijn budget. Iemand nog leuke (ligte, hij moet namelijk 25KW) 4 takt ideeen?? bij voorbaat dank
  7. =SjOeRd=

    Spoedcursus??

    Nog 280 dagen |( en dan ben ik 18. Uiterraard wil ik zo snel mogelijk mijn moterrijbewijs Nu heb ik wel eens op een schakelbrommer/scooter/gewone brommer gereden en voral dat eerste was wel tof. Kan je nou met zo weinig ervaring aan zoon week cursus(zaterdag theorie,ma t/m vr rijden, zaterdag...
  8. =SjOeRd=

    ff voorstellen..

    Na veel als bezoeker rond te hebben gezworven hier, heb ik me maar ff geregristreerd Naam: SjOeRd Motor: (nog)geen welke graag hebben: zxr 400 (groen) 1992> nog(26-12-2003): 280dagen tot mijn 18e verjaardag :9~ //\\//\\zzl
Terug
Bovenaan Onderaan