Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Da Liks
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Da Liks

    achter remschijf vfr 800

    door mij niet gebruikt, niet nodig gehad. t.e.a.b. rwpstuntriding @ hotmail.com
  2. Da Liks

    11mm radiale Motomaster (magura) voorrempomp

    125 euro , rwpstuntriding Ed hotmail.com evt tegen meerprijs vergezeld van Motomaster lange remleiding om de voetrem te bereiken ( stuntrijden)
  3. Da Liks

    setje voorremschijven vtr sp1 sp2

    niet de nieuwste, niet de oudste! 100 euro vraagprijs voor het setje ,mailen naar rwpstuntriding Ed hotmail.com
  4. Da Liks

    achtervelg cbr 954

    vaste prijs 90 euro. rimstriping is beschadigd, de velg is verder behoorlijk netjes! liefst mailen naar rwpstuntriding Ed hotmail.com
  5. Da Liks

    uitlaat CBR900rr

    gevraagd voor een vriend: schadevrije carbon uitlaatdemper tbv CBR900RR 1992-1993. tevens een standaard uitlaatdemper schadevrij gevraagd, zelfde motor. *O*
  6. Da Liks

    gezocht, spruitstuk/full system cbr 929/954

    zoals titel vermeld, maar dan wel een SPORT-spruitstuk, bijvoorbeeld Micron. Ik wil er GEEN demper bij!
  7. Da Liks

    gezocht: spruitstuk CBR954 of CBR929

    zoals titel vermeld, maar dan wel een SPORT-spruitstuk, bijvoorbeeld Micron. Ik wil er GEEN demper bij.
  8. Da Liks

    t stuk cbr 929 954

    Cbr 929/954 T-stuk met lagerschalen en lagers, stelmoeren/kroonplaatmoeren, zeer netjes. Te gebruiken voor bovenstaande honda's of om andere honda's gemakkelijk te voorzien van USD voorvorken. Compatibel met 1000rr vorkpoten, 954, 929, vtr sp1 en 2.. 80 eurootjez...
  9. Da Liks

    Rapid Bike 2 cbr600fsport/cbr600f4i

    prijs notk, af te halen in Rotterdam of opsturen ook mogelijk. :W
  10. Da Liks

    Ohlins stuurdemper

    vraagprijs 100,-
  11. Da Liks

    Rapid Bike 2 cbr600fsport/cbr600f4i

    prijs notk, af te halen in Rotterdam of opsturen ook mogelijk. *O*
  12. Da Liks

    koppelingskorf cbr 600 pc31

    zoals titel, ben op zoek naar een dergelijke koppelingskorf voor de pc31 van een vriend van me!
  13. Da Liks

    Elektrisch probleem gsxr 600 k6/k7

    Beste mensen, Ik had zondag het dashboard verwijderd van mijn gsxr600 K6, omdat ik even zonder topkuip rijd zodat die gespoten kan worden. Ik heb een volle middag gereden, einde van de sessie wil ie ineens niet meer starten. Wat ik ook probeer, benzinepomp komt niet op spanning en de EJK...
  14. Da Liks

    niergordel

    tientje-euro!
  15. Da Liks

    GSXR600k6/k7 brandstofpomp en injectoren

    Doen het perfect. pomp 65 euro, injectoren 125 euro. *D
  16. Da Liks

    schade achterkuip cbr 600rr en hugger cbr954, appel en ei

    hugger achterkuip, vrij simpel om netjes te repareren 5 euro voor de hugger, 10 euro voor de achterkuip.
  17. Da Liks

    cbr 900rr 1992 onderdelen

    Onderd voorrempomp, stukje weggeslepen dat de remleidingen tegenhoudt bij het aandraaien van de banjo: 16" voorwiel (vies): ook een 46 tands tandwiel voor een 96er: hoef er natuurlijk geen hoofdprijzen voor..
  18. Da Liks

    [Terug!]gsxr 600 k7 stunt-edition gestolen.

    Hij is inmiddels weet terug, zie verderop. Gestolen uit mn garagebox, mijn stuntbike Suzuki GSXR600K7. Deze motor staat niet op kenteken en is dus ook niet verzekerd tegen diefstal.. als iemand iets tegenkomt aan verdachte onderdelen hoor ik het graag!
  19. Da Liks

    radiateur zxr 636 2005/6

    met gerepareerd gaatje!
  20. Da Liks

    SBS dual carbon remblokken honda

    1 x gebruikt door mij, is voor het stunten niet handig. teab
  21. Da Liks

    blokdeksels cbr 600 f4 , f4i ,fsport

    prijs notk, doe maar een bod :W
  22. Da Liks

    kroonplaat zxr 636 2005 2006

    gaat om de bovenste! teab..
  23. Da Liks

    Puig ruitje gsxr 600 k6

    te ruil tegen een standaard ruitje!!!
  24. Da Liks

    Raceclipons 50mm teab

    ff poetsen en gaan! :Y
  25. Da Liks

    50 mm raceclipons teab

Terug
Bovenaan Onderaan