Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Johan G
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Johan G

    Givi rugsteun voor op koffer nieuw

    Nieuwe givi rugsteun. Ivm verkoop motor is deze steun nooit gebruikt. Aankoopprijs was 50 euro incl verzendkosten Mag weg voor 36 euro inclusief verzendkosten . Bieden mag.
  2. Johan G

    Verkocht

    Verkocht :]
  3. Johan G

    Motoraanhanger voor 3 motoren

    Close.
  4. Johan G

    Te koop Yamaha Majesty 400

    Closed.
  5. Johan G

    benzinefilter m1800r

    gevonden !
  6. Johan G

    Oude berichten / nieuwe berichten

    Heb getracht in het forum het volgende te wijzigen , maar ik kan het niet vinden. Gaarne wil ik weer dat de nieuwe berichten als eerste verschijnen ( dus boven aan) ipv dat nu de oudere boven aan staan en dat ik naar beneden moet scrollen voor de nieuwere. Of is dat niet mogelijk ? Alvast bedankt,
  7. Johan G

    Te koop ATEC motortrailer voor 3 motoren

    Te koop ATEC motortrailer voor 3 motoren. Ligt als een blok achter de auto. 2 steunen achter ,dus kan ook geladen of gelost worden zonder dat de trailer aan de auto is gekoppeld. Voorzien van extra trekhaakslot, die ook tijdens het rijden op slot kan. Banden zijn ook zeer goed. Vraagprijs...
  8. Johan G

    optimate 4, 12 of 12,5 volt

    OptiMate 4 Desulfating battery charger maintainer for 12 volt batteries. ... Choose 12.5V for sealed maintenance free batteries. Plug in to your battery fly lead. Bovenstaande kwam ik tegen op het net , toen ik zocht of de optimate 4 ook voor "sealed type mf battery " geschikt zou zijn. Nu...
  9. Johan G

    rugsteun yamaha yp400 majesty 2007

    Ik ben op zoek naar een rugsteun voor op de koffer voor een Yamaha yp400 van 2007 . Ik weet niet of het met deze koffer ook mogelijk is een aparte rugsteun te monteren. Mocht je dit weten hoor ik dat ook graag. PS. Ik krijg de foto niet gedraaid , op een of andere manier...
  10. Johan G

    luchtslang haspel

    Voor de kerst wil ik graag een automatisch oprollende luchthaspel van 15 of 20 meter. Nu heb ik al via de zoekfunctie gekeken , maar kan er geen ervaringen vinden. Wie o wie heeft goede ervaringen met een bepaald merk, zodat ik niet een of andere haspel aanschaf die het na 30 keer opgeeft...
  11. Johan G

    trekkracht lichte scooters

    Ik ben van plan om een lichte scooter aan te schaffen. Daar zou ik graag van jullie ( kenners :) ) een mening over willen hebben. Ik hoop dat jullie aan de hand van een paar "eisen" een idee kunnen geven wat voor mij de beste keus zou kunnen zijn . Eisen: Licht in gewicht , moet mee...
  12. Johan G

    gevraagd valbeugels voor Suzuki m1800r

    Te koop gevraagd (nette ) originele valbeugels voor een Suzuki intruder M1800R . Ook wel bekend onder VZR1800 ( Dld) of M109 boulevard ( VS). Gaarne aanbiedingen per pb
  13. Johan G

    Grid leren dames motorbroek als nieuw

    Maat 40 , maar valt uit als een krappe 38 ( dames let hier op dat de maat dus krapper uitvalt) De broek is door mijn vrouw nooit gedragen! vraagprijs 60 euro , excl verzendkosten.
  14. Johan G

    leren heren motorbroek maat 58

    In goede staat verkerende leren motorbroek maat 58 25 euro excl verzendkosten
  15. Johan G

    Richa heren textiel broek met bretels maat 54

    Richa motorbroek maat 54. In goede staat. Prijs 25 euro excl verzendkosten
  16. Johan G

    Harley mikt op jonge hippe bikers

    Harley mikt op jonge hippe bikers AMSTERDAM - Harley Davidson wil naast stoere mannen een nieuwe doelgroep jonge hippe bikers aanboren. Het Amerikaanse motormerk lanceert twee lichte motoren die voor minder dan 5000 euro op de markt komen. Met de Street 500 en de Street 750 wil het...
  17. Johan G

    ram een motor

    Wel geinig dit filmpje. http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3491509/2013/08/13/Ram-jaagt-motorrijder-stuipen-op-het-lijf.dhtml
  18. Johan G

    Auto als wapen

    En zo hoort het !!!! Bron "de Telegraaf" http://www.telegraaf.nl/binnenland/21795648/__Auto_gebruikt_als_wapen__.html 'Auto gebruikt als wapen tegen motorrijder' DEN HAAG - Een 22-jarige automobilist uit Gouda heeft zich in april zo ernstig misdragen tegen een motorrijder, dat...
  19. Johan G

    hoe buddyseat van ZX10 te openen

    Misschien niet echt een technische vraag , maar ik heb sinds gisteren een ZX10 van 1992 in mijn bezit. Nu probeer ik de buddyseat even te verwijderen , maar ik zie nergens een sleutelgat/knop oid waarmee ik dat zou kunnen doen. Voordat ik ( wat meestal bij mij gebeurt) iets kapot maak vraag ik...
  20. Johan G

    valbeugels voor een M1800R

    Te koop gevraagd : orginele valbeugels voor een Suzuki M1800R dient wel in goede staat te zijn.
  21. Johan G

    gaarne uitleg banden verschil

    Ik ben weer toe aan een nieuwe achterband (elke 6500 km) en kijk dus op internet rond voor een nieuwe band. Wat mij nu opviel is dat een 240/40/R18 79V Pirelli night Dragon voor een cruiser € 194 kost en een zelfde maat maar dan type diablo 79W maar € 129 Beide hebben ook hetzelfde...
  22. Johan G

    Eindstuk uitlaat voor Yamaha midnightstar XVS 1300 A

    Gevraagd voor een Yamaha XVS 1300 A van 2008 een ORGINEEL eind uitlaat stuk. Mag rustig beschadigingen hebben als het maar een orginele is ( om motor gekeurd te krijgen in Duitsland) Gaarne met spoed ! Bij voorbaat dank !
  23. Johan G

    Dunlop elite III 250/40R-18

    Te koop Dunlop elite III 250/40R-18 achterband nog geen 600 km mee gereden Band is in absolute nieuwstaat http://img834.imageshack.us/img834/1524/sam0581a.jpg
  24. Johan G

    infrarood sauna te koop of ruilen tegen mooie motor

    infraroodsauna ( demontabel) met aroma therapie , luifel, ingebouwde radio met afstandbediening etc . Zeer luxe uitvoering. voor 1-4 personen. in nieuwstaat. Inruil motor mogelijk ( moet mij wel aanstaan natuurlijk :Y )
Terug
Bovenaan Onderaan