Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: winshots
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. winshots

    LiquidPiston X Engine

    Nieuw motor-ontwerp: de LiquidPiston X Engine. Twee bewegende delen, drie verbrandingskamers, dubbelzijdige elliptische rotor waar het brandstofmengsel en de uitlaatgassen vanaf de zijkant doorheen gaan, multi-fuel. Kleiner, lichter, krachtiger dan zuiger- of Wankel-motoren, en het ziet...
  2. winshots

    Gevraagd: City koffers

    Gevraagd: een setje City koffers voor op de K75 (de Z-beugels zitten er al op, ik vind de Touring koffers te breed). Graag in nette staat en met goedwerkende sloten/sleutels. Prijs n.o.t.k., PM me en we komen er wel uit. Ophalen kan in de omgeving van de provincie Groningen, anders s.v.p...
  3. winshots

    Navfree upgrade naar Navmii

    Goedenmorgen allen, Op mijn Samsung Galaxy S3 Mini had ik al een tijdje naar tevredenheid het gratis Navfree draaien. Dat beviel eigenlijk wel zo goed dat ik er vorige week zelfs een houder + laadplug voor op de motor bij heb gekocht. Het geluid doe ik dan via een kabeltje en oordopjes onder...
  4. winshots

    Knipper en alarm relais BMW F650

    Heb al flink wat gezocht hier, maar vind het antwoord niet op mijn vraag. Mag ik daarom even mijn gedachtengang checken bij de experts? Mijn BMW F650 Strada heeft 4x 10W knipperlichten. Het knipperrelais is een "10W x2 + 3,4" met twee pootjes. Standaard zit er in de draadboom al een...
  5. winshots

    Zijrekken + City koffers voor BMW F650, '93-'00

    Twee zijrekken (BMW Part No. 46 54 2 317 017) en twee City-koffers voor een BMW F650 Funduro of Strada van de bouwjaren 1993-2000 aangeboden. De set heeft lichte gebruikssporen, maar ziet er verder nog netjes uit en alle sloten werken, twee sleutels aanwezig. De prijs is €150,-.
  6. winshots

    Kenteken schorsen via Internet

    Vandaag op Nu.nl: Wijzigen kentekenbewijs ook via internet Uitgegeven: 14 november 2008 11:33 ZOETERMEER - Eigenaren van auto's kunnen hun kentekenbewijs vanaf april 2009 digitaal schorsen. Ze hoeven daarvoor dan niet meer naar het postkantoor, maar kunnen op elk moment van de dag...
  7. winshots

    Honda CB450SC Nighthawk 1983

    Te koop aangeboden: Honda CB450SC Nighthawk, 1983 (belastingvrij). Goede en nette staat, alles origineel, niets aan verprutst. Km.stand 45.600. Rijdt makkelijk 1:20 op Euro95. Nagenoeg nieuwe voorband, prima achterband. Heeft inmiddels ook een stuurruitje er op zitten. Inclusief nieuw...
  8. winshots

    Even voorstellen, en even testen..

    Hoi, nieuw hier en dus even uitproberen. Allereerst de complimenten aan de bedenkers van dit fraaie forum! Wat een info, wat een mogelijkheden, heerlijk! :} Lekker veel leesvoer en ik leer nog wat van dat html-gedoe ook :) Foto van mijn fiets: Dit was nog bij de dealer, er zit nu een...
Terug
Bovenaan Onderaan