Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: AadmanZ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. AadmanZ

    Kriega R25 Rugtas

    Flink gebruikte R25.. Spul is onverwoestbaar, ben er al de halve wereld mee over geweest, stof zit er nog aan.. Beetje politiek incorrect vlaggetje waar je slang van je Kamelbak doorheen komt. Kun je zo iets fleurigs overheen doen. Gaat me aan mijn hart, maar ik heb er nog een, en deze...
  2. AadmanZ

    Frame met kenteken KZ440 gratis afhalen

    Frame met kenteken Kawasaki KZ440 gratis af te halen. Frame is niet mooi. Maar wel recht enzo. Vind het zonde om weg te gooien, dus mocht iemand interesse hebben.
  3. AadmanZ

    Kawasaki W800 spulletjes topic

    openingspost
  4. AadmanZ

    XTZ Supertenere spullen

    Contactslot Olietank
  5. AadmanZ

    Fireblade spullen

    Topkuip Originele lak en stickers Inclusief alle beugels en spiegels en donkere ruit. Wel wat krasjes, maar verder een prima kuip. 200E
  6. AadmanZ

    Garage opruimtopic

    Prijzen verlaagd, spul moet weg mensen.. FF een lijstje hoor: Remschakelset Accosato 150E LSL remschakelset 95E Valtermoto remschakelset 150E R1 achterbrug Topkuip Fireblade (SC28) 150E100 E Titanium Akrapovic uitlaat voor KX250F 2011 (FI) model 500 E Galfer remschijf W800 150...
  7. AadmanZ

    Race organiseren hoe?

    Hoi allemaal, Ik heb een ideetje voor een race. Wil iets doen met relatief kleine motoren op een kartbaan oid, als ik er verder mee kom hoop ik het beter uit te kunnen leggen. Eenmalig, geen competitie, allemaal mensen met weinig of geen ervaring, gewoon voor de lol. Wat heb ik nodig...
  8. AadmanZ

    Elektrisch schema Fireblade (SC28)

    Hoi allemaal, Ben mijn Blade even aan het nalopen voor de verkoop en ik kom er net achter dat het grootlicht niet werkt. -O- Lamp is goed, het relais klikt, zekering is goed, draad heeft, tot waar ik hem nu kan nalopen geen draadbreuk, maar ik krijg om de een of andere reden geen...
  9. AadmanZ

    Verboden te rijden in de Haarlemmermeer?

    In het kader van een vrijdagtopic op maandag: Volgende week is de nucleaire top en dan mag er van alles niet meer in min of meer de hele Randstad. Zie hier de pdf van de gemeente haarlemmermeer. Nou is een van mijn favorieten (het is zowiezo een juweeltje, er mag niks meer namelijk...
  10. AadmanZ

    Retro/oude crosshelm of bril te leen gezocht

    Hoi allemaal, Ik wil aanstaande zondag meedoen met deze rit: Ik wil graag op mijn Super Tenere gaan, maar om dat in stijl te doen zoek ik eigenlijk een bijpassende helm. :) Dus witte crosslaarzen, pak, stropdas en dan een oude crosshelm of mijn Davida pothelm met een oude...
  11. AadmanZ

    GPZ voorvork vering aanpassen

    Hoi allemaal, De voorvork van de GPZ750R van mijn vriendin heeft hele slappe vering. In rust staat hij ergens halverwege de veerweg en als ik rem kom ik heel snel tegen de aanslag aan. De veren lijken niet de kracht te hebben om de motor omhoog te houden. Om de kosten een beetje binnen de...
  12. AadmanZ

    LED lampjes MT-03 maat?

    Hallo allemaal, Het achterlicht van de MT-03 van mijn vriendin brandt om de haverklap door. (maandje woon-werk) Dus nu is het idee om hem door LED te vervangen om eens te kijken of dat beter gaat. Waar kan ik die het beste kopen? (Louis heeft ze kennelijk niet, zal wel geen tuv op...
  13. AadmanZ

    Gezellig

    Vandaag eindelijk weer eens lekker veel motorrijders op de weg, en niet alleen mensen met gele hesjes en beschermende kleding.. *O* Welkom allemaal. :Y
  14. AadmanZ

    Originele Yamaha onderdelen bestellen

    Mijn motorzaak is deze week dicht en ik wil met spoed iets bestellen en heb geen tijd (iets met werken ofzo |( ) om bij een dealer langs te rijden om aan te betalen.. Weet iemand een webshop die snel originele onderdelen levert? Of waar je gewoon iets kunt bestellen, online betalen en dan...
  15. AadmanZ

    Dry sump oliepeil meter

    Ik zat me te bedenken dat het wel handig zou zijn als ik mijn oliepeil kon zien zonder een kuipdeel te moeten verwijderen en een peilstokkie uit te draaien.. Nou zie je op choppers enzo wel eens van die slangetjes aan de buitenkant van een benzinetank lopen om het benzine niveau te meten. Beetje...
  16. AadmanZ

    TCX Track laarzen voor de snelle beslisser

    Gloednieuw, heb ze net binnen, kaartjes zitten er nog aan. 1 maat te klein besteld, dus of ze gaan dit weekend terug of ik maak er hier iemand blij mee.. TCX Track ATV/Trial laars. Suede met AIR TECH breathable liner Polyurethane shin plate and shift pad; malleolus inserts Maat: 44 (ik...
  17. AadmanZ

    Hulp nodig bij link systeem maken/ontwerpen

    Ik ben met een 450 eencylinder project bezig (frame door Jerryt) en ben nu op zoek naar onderdelen en dat is wat lastig/duur en heb wat inspiratie opgedaan van een niet nader te noemen Vlaming. :X Aangezien ik een 450 Kawa blok, achterbrug, veer en andere onderdelen ga gebruiken wil ik de...
  18. AadmanZ

    Iemand ervaring met een Guzzi als pekelbrommert?

    Ben een beetje aan het kijken naar een pekelbrikkie en ik vind een NTV of een Deauville stom. Nou staat er een V65C op marktplaats (inderdaad die met leren franje aan het stuur!) die met een ander zadeltje en een iets lager stuur best een aardig motortje zou kunnen zijn. Een brommer met Cardan...
  19. AadmanZ

    Motorbroek vraagje (winter, niet te gek duur)

    Ben best een beetje thuis in de motor kleding dinges enzo, maar heeft iemand nog suggesties voor iets: Betaalbaars (zeg tot 200 Euro) Waterdicht Beetje smoelend (dus niet zo'n standaard zwarte vuilniszak met twee benen) Beetje stevig (misschien met wat stukjes leer erop?) Ademend mag...
  20. AadmanZ

    Coole oude tank gezocht

    Ik ben bezig om een soort van retro cross/scrambler ding te bouwen en nou zoek ik nog een tank.. Wat ik mooi vind zijn: XT500 tanks, Honda Elsinore tanks, KX400 Nou ja, dus een beetje van dattum. Probleem is dat deze allemaal duur, heel erg duur of onbetaalbaar zijn, en dan weet...
  21. AadmanZ

    Steile backbone en (vintage) tank plaatsen

    Ja, euhm misschien een beetje een cryptische topic titel, maar ik ben bezig om een soort van retro offroad ding in elkaar te knutselen. Jajaja, er komt ooit wel een keer een topic, maar ik heb nu alleen nog maar losse onderdelen en ben gisteren vader geworden, dus even geen tijd om uitgebreid...
  22. AadmanZ

    Heleboel KLR650 onderdelen

    Heb een motor gekocht voor het frame, maar de rest mag weg.. Dus: bijna alles behalve het blok en het frame... Liefst alles in een keer (100 €) , of je moet een mooi bod op een onderdeel doen. Oh ja, liefst ophalen in Haarlem, klein spul kan ik eventueel opsturen. Subframe...
  23. AadmanZ

    Alu voorspatbord

    Ik ben aan het overwegen om een aluminium voorspatbord op mijn brommer te zetten, maar de meeste die ik in de caferacer webshops kan vinden zijn voor (you guessed it) caferacers en dus te small voor mijn 17" 120 brede voorwiel.. Iemand suggesties waar ik kan kijken? Zeg maar zoiets:
  24. AadmanZ

    Dragbar stuur welke positie?

    Hallo allemaal.. Ik heb een dragbar gekocht, hij zit nu op mijn motor, maar voordat ik hem kan testen moet ik het gas monteren en om dat te doen moet ik een gaatje boren. Wat is de gebruikelijke (dus vermoedelijk beste) positie voor zo'n stuur? - Horizontaal (dus het geknikte deel...
  25. AadmanZ

    Fireblade electrisch vraagje

    Na dit verhaal te hebben opgelost: Starten na 4 jaar, carbs lopen over wil de Blade nog steeds niet starten, de buitenste twee cylinders lopen niet mee (zelfde bobine) De binnenste twee (de andere bobine) slaan meteen aan en reageren goed op het gas. Ik heb een bougiekap losgehaald, een...
Terug
Bovenaan Onderaan