Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jaspertjuh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jaspertjuh

    Yamaha Super Tenere Explorer XT1200Z 2012 met alle opties

    Hierbij verkoop ik mijn full-options Yamaha Super Tenere Explorer uit 27-2-2012 met 49271 km. Deze oerdegelijke en sterke All-road staat bekend als betrouwbaar en is ideaal voor mensen die van lekker toeren houden in combinatie met comfort, vermogen, uitstraling en veel opbergruimte! De Super...
  2. Jaspertjuh

    19-22 juli Biker Summit Ischgl

    Voor diegenen die van 19-22 juli in de buurt van Ischgl (Oostenrijk) zijn: https://www.ischgl.com/de/events/sommer-highlights/top-of-the-mountain-biker-summit Wij gaan op zaterdag om 8.30 uur mee met een tourritje van 240 km over de Silvretta Hochalpstrasse. Je moet je voor verschillende...
  3. Jaspertjuh

    Suzuki Speedpack vrijwel nieuw

    Omdat ik een andere motor met koffers heb verkoop ik mijn Suzuki Speedpack. Slechts 2 weken gebruikt, is dus zo goed als nieuw. Heeft bij mij op een Suzuki Bandit gezeten, maar past ook op een GSX. Prijs nieuw € 200. Je mag m hebben voor €100
  4. Jaspertjuh

    Yamaha XT 1200 Super Ténère forum

    Maar even een nieuw forum gestart aangezien het oude al gesloten is.
  5. Jaspertjuh

    Met je motor ondersteunen bij evenementen, hoe verzekerd?

    Regelmatig zie ik hier berichten voorbij komen dat motorrijders (al dan niet vrijwillig) ondersteuning verlenen bij evenementen zoals Batavierenrace, Vierdaagse etc etc. Super goed en vaak leuk om te doen natuurlijk :} Wanneer je op een dergelijk parcours rijdt valt dat naar mijn weten niet...
  6. Jaspertjuh

    Ben d'r ook

    Hier ook weer een nieuwe MF-er, die al een tijdje mee leest in dit geweldige forum en zich nu maar eens aan heeft gemeld. Ik ben Jasper en 39 jaar en kom uit Bemmel. Rij rond op een Suzuki DL 650 V-Strom Adventure .
Terug
Bovenaan Onderaan