Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yiasya
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Y

    Eigen rechter spelen bij gladde band, mag dat?

    Even een vraagje voor de aanwezige wetshandhavers. Bij mij op het werk staat een motor, (geen idee van wie, werken hier heeeel veel mensen), Met een geheel kale/gladde voorband. zelfs geen spoor van profiel meer te zien, alleen op de schaamrandjes nog. Persoonlijk vind ik het onverantwoord...
  2. Y

    Handschoenen MQP NEO maat XYL

    .
  3. Y

    Laarzen Alpinestars SMX-4 maat 46/47

    .
  4. Y

    Handschoenen MQP NEO maat XYL

    Wegens verkoop motor en combipak ook geen handschoenen meer nodig. Ze zijn gebruikt maar nog wel helemaal heel. Maat is XYL. geen idee waar die Y voor staat, maar ik ben 1.82 en heb redelijk normale handen. Prijs € 40,-- (of doe een goed bod)
  5. Y

    Laarzen Alpinestars SMX-4 maat 46/47

    Wegens verkoop motor en combipak ook geen laarzen meer nodig. Laarzen zijn nog helemaal goed en netjes. Mijn schoenmaat is 45/46 deze laarzen staat wel maat 47 op, maar ze vallen vrij klein. Dus als je maat 45/46 hebt zouden ze moeten passen. Prijs € 65,-- (of doe een goed bod)
  6. Y

    Buse combipak maat 58

    VERKOCHT! Mijn motor staat in de verkoop (is al weg), dus heb geen pak meer nodig voorlopig. Pak is nog zeer netjes en alles is heel. Ik ben zelf zo'n 1.82 lang en weeg rond de 100kg. Passen in Lelystad.
  7. Y

    CBR1000F Clan deel 8: Ook Chuck Norris heeft er respect voor

    First things first : DirkJan73. Vielen dank fur die blu....ehh....ow noes....voor DEEL 7!!! Is it a bird??? Is it a plane??? Nope...it's a CBR1000F!!! CBR1000F Clan deel 8: :} De motor waar zelfs Chuck Norris respect voor heeft :} Hier heb je op gewacht, het CBR1000F topic deel...
  8. Y

    Rechter stuurhelft CBR1000F dcbs

    .
  9. Y

    CBR1000F 1994 - auspuff is ausgepuffed

    .
  10. Y

    Yiasya

    .
Terug
Bovenaan Onderaan