Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zagato
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Zagato

    RVS helicoil in alluminium

    Vraag voor de kenners. Ik wou gisteren mijn stuurdemper monteren maar kwam er helaas achter dat de draad helemaal verrot is. Niet die op de voorvork gaat maar die aan de front fairing zit (midden) zeg maar. Deze bracket is van aluminium gemaakt. Nu zit ik te denken om er een helicoil in...
  2. Zagato

    Spyball alarm Type 6627

    Iemand hier nog interesse in een SpyBall alarm? Betreft het kastje, certificaat en twee afstandsbedieningen. Kabelboom kan erbij maar deze heeft een slechte stekker. Is ook gelijk de reden van verkoop.
  3. Zagato

    Slijtboutjes, eraf of niet?

    Ik heb de slijtboutjes van de voetstepjes gehaald aangezien ik me er kapot aan erger. Nu hoor ik alleen verschillende verhalen dat het gevaarlijk kan zijn zonder slijtbouten en dat je stepjes vast kunnen happen in het asfalt. Volgens mij zijn die dingen er alleen voor om je stepjes te sparen...
  4. Zagato

    Onderbuikgevoel ivm ongewenste belangstelling voor motor

    In onze buurt komt eindelijk glasvezel. Dit word vanaf de straat naar mijn voordeur gelegd. Daarvoor moeten ze door mijn tuin heen, waar ook mijn motor staat. Ik heb deze een beetje uit het zicht staan in de hoek van de tuin. Toen ze vanochtend begonnen stonden er ineens 4 werklui in mijn tuin...
  5. Zagato

    Voorruitkijkspiegel

    Ik zag laatst dat er achteruitkijk spiegels zijn voor op de motor. Deze plaats je op je kuipruit zodat je ook achter je kan kijken. Nu vraag ik mij af, zijn er dan ook voorruitkijk spiegels?
  6. Zagato

    te koop HELM: Airoh TR2 General zwart/wit

    In de verkoop wegens aanschaf andere helm, deze zit mij wat te ruim. Op een paar gebruikers spoortjes na helemaal goed nog, geen deukjes etc. Half jaartje gebruikt. Maat M (57-58) Helm valt klein. Foto's volgen snel! :P
  7. Zagato

    Bagster tankhoes VFR 750

    Ben opzoek naar een Bagster tankhoes voor een VFR 750 uit '94. RC36 II dus. Het liefst zwart. O-)
  8. Zagato

    Geen achterlight/knipperlicht rechts achter

    Heb sinds vandaag geen achterlicht en knipperlicht rechts achter meer. Remlicht doet het wel gewoon (zelfde lampen). Heb contactjes al nagelopen maar die zijn goed. WD40 erop en nog steeds niks '( Iemand enig idee waar ik nu moet kijken? Heb helaas geen multimeter...
  9. Zagato

    Koppelingshendel tot op het stuur

    Ik heb sinds kort dat mn hendel net het stuur aantikt als ik hem inknijp. Dit is volgens mij niet helemaal de bedoeling dacht ik. Tis volgensmij sinds hij met 80 uit zn versnelling schoot, (had m niet goed in zn 4 gezet volgens mij). Vloeistof is netjes op pijl. Iemand enig idee hoe ik dit...
  10. Zagato

    Pro oiler VFR 750

    Ik zit al een tijd te prutsen met het smeren van me ketting, vergeet het vaak en ben niet echt secuur daar in. Nou las ik dat er automatische systemen zijn die dit voor je doen, ideaal voor zo'n luilak als ik! :+ Nu is mijn vraag: Heeft iemand ervaring met het monteren van een Pro oiler...
  11. Zagato

    VFR 750 start niet meer!?

    HELP! Ik heb 3 weken terug een 2ehands motor gekocht bij een dealer in Heerhugowaard (woon zelf in barneveld) en nu zit ik met een probleem! Ik kom van werk rijden, merk bij stoplichten al dat ie niet helemaal lekker stationair loopt. ik kom thuis parkeer hem voor de garage en daar valt...
  12. Zagato

    Welke demper '94 VFR750F

    Welke demper zouden jullie mij aanraden voor mijn VFR? Zit momenteel stock demper op. Ik zou graag een donkere roffel willen hebben, ook bij hoge toeren. En is een Highmount lastig te monteren?
  13. Zagato

    Motorhoes

    Gezocht: Motorhoes. liefst stevige stof, ivm ellendige katten ;)
  14. Zagato

    Handgrepen '94 Honda VFR750F RC36

    Ben op zoek naar setje handgrepen voor een '94 Honda VFR750F RC36. kleur lieft grijs/zwart.
  15. Zagato

    2e hands motor kopen

    Beste mensen, Zal me even voorstellen, Ben Chris, 22 jaar en nieuw op dit forum. Ik ben van plan zaterdag mijn eerste motor te kopen. Ik heb mijn zinnen gezet op een '94 Honda VFR750F. Nou heb ik een aantal vragen over het kopen van zo'n motor. :) info over de motor: 44.700 gelopen...
Terug
Bovenaan Onderaan