Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bassj
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bassj

    Motoraanhanger bouwen

    Hallo, In 2024 ga ik deelnemen aan de SAM Evo 400 klasse met een Yamaha FZR400RR. Ik ben hier en daar al wat spulletjes aan het verzamelen zodat ik zonder al teveel gedoe aan het seizoen kan beginnen. Onlangs heb ik een onderstel van een aanhanger(tje) gekocht die ik wil gaan ombouwen/aanpassen...
  2. bassj

    Motor langere tijd (jaren) wegzetten

    Ik heb een aantal brommers die al lang stilstaan. Nu is het na lange tijd steeds gedoe met verstopt of vervuilde stationair sproeiers. Ik heb er stabilisator i.c.m 98 in gedaan maar het laat te wensen over. Zou dit probleem opgelost zijn met enkel tanken met Aspen, Ecomaxx of zou 100+ octaan ook...
  3. bassj

    Hoogteslag MT10

    Ik heb afgelopen week een testbank bezoek afgelegd om de MT10 wat meer "rideable" te krijgen. Tijdens de runs op de bank is er een hoogteslag geconstateerd aan de achterzijde van de motor. Dit was goed zichtbaar omdat de motor stond ingesnoerd. Mijn vraag is hoe ik dit kan checken? Ik heb voor...
  4. bassj

    Slecht lopende Fireblade

    Ik zit met een raadsel welke misschien voor een èchte techneut géén raadsel is. Mijn Fireblade van 92 heeft telkens een slechte koude start. Loopt dan op 2 cilinders. Vorige keer heb ik de bougies er uitgehaald en schoongemaakt, de carburateurs even opengemaakt en opnieuw schoongemaakt in de...
  5. bassj

    Polijsten kuipruit

    Ik heb een kuipruit van een motor van 1992. Op deze ruit is secondelijm geknoeid en dit is uitgeveegd. Nu heb ik van Mesa een lijmverwijderaar gebruikt die voor deze toepassing geschikt zou zijn. De lijm verdwijnt in ieder geval maar er zijn meerdere "behandelingen" nodig. Echter, de lijm lijkt...
  6. bassj

    Spuiten uitlaatdemper

    Heeft iemand een goede tip om zelf een uitlaatdemper te spuiten. Voor mijn motor wil ik, om de puntjes op de "i" te zetten, de al reeds zwarte uitlaatdemper overspuiten. Daar zitten wat hele lichte, oppervlakkige krassen op. Geen deuken. Ik wil het eerst zelf gaan proberen maar weet niet zo goed...
  7. bassj

    Bikers Classics Spa Francorchamps 2022

    Vandaag, sinds 7 jaar, weer eens naar de Bikers Classics op Spa Francorchamps geweest. Het was rustiger dan normaal zei men. Veel mensen gesproken en die zeggen dat het voor veel mensen te duur is geworden om deel te nemen. Wat ook als minder werd ervaren is dat er toch best veel modern spul...
  8. bassj

    Carburateur Honda CBF 600 sa 2004

    Heeft iemand toevallig een passage uit het werkplaatshandboek die betrekking heeft op de carburateur van een Honda CBF600sa van 2004? Ik kan alleen stukken vinden van de latere versie, die met PGM-FI. Ik weet ook niet of deze 2004 carburateur ook op andere Honda modellen is gebruikt want ook dat...
  9. bassj

    Motorhelm LS2 Rookie maat XS 54

    Mooie, zo goed als nieuwe (kinder)helm te koop. Slechts 3 of 4 keer gedragen door onze 10-jarige dochter. Beschermtasje zit erbij. € 35,-
  10. bassj

    Gratis Rev'it textiel motorpak

    Gratis af te halen in Zeeland bij Uden. Rev'it textiel pak met uitritsbare binnenbroek en binnenjas. Voorzien van protectie. Mooi pak, was waterdicht maar nu iets minder bij de rits. Uitstekend geschikt voor de koude dagen. Ik heb een nieuw pak gekocht en hoop er iemand blij mee te kunnen...
  11. bassj

    Bobines Yamaha r1 1998

    Hallo, Is er iemand die nog een set bobines heeft liggen van cylinder 1-4 voor een R1 van 1998? Een complete set van 2 bobines (Cyl. 1-4 en 3-2) met 4 bougiekabels is ook prima. Typenummer bobine is 4XV-00 J01313. Bas
  12. bassj

    Bobines Yamaha r1 1998

    Hallo, Is er iemand die nog een set bobines heeft liggen van cylinder 1-4 voor een R1 van 1998? Een complete set van 2 bobines (Cyl. 1-4 en 3-2) met 4 bougiekabels is ook prima. Typenummer bobine is 4XV-00 J01313. Bas
  13. bassj

    Yamaha R1 1998 loopt alleen op volle choke

    Hallo, Ik heb vorig jaar een R1 gekocht van 1998. Zo'n mooie rood/witte in nieuwstaat. Heb hiervan de carburateurs ultrasoon laten reinigen en heb de carburateurs voorzien van een revisie set. Nu is het zo dat ik er erg weinig mee rijdt, maar nadat ik hem vorig jaar klaar had liep hij...
  14. bassj

    Knipperlichten Yamaha YZF R1 bouwjaar 1998

    Hallo, Is er iemand die toevallig een set originele achterste knipperlichten heeft liggen voor een OER-R1 (model 4XV), dus echt die van bouwjaar 1998. Die van 1999 zijn al anders... Vr gr Bas
Terug
Bovenaan Onderaan