Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: weerstandje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. weerstandje

    Krijg niet alle remplunjers terug in klauw

    Hallo. Ik heb een probleempje met onze monster 620 De voorrem loopt aan dus ik wou de remmen schoonmaken eenmaal alles los loopt alles eigenlijk helemaal prima, alle plunjers kun je gemakkelijk heen en weer bewegen Nu het gekke, links kan ik alle remcilinders (4 per klauw) terug drukken maar...
  2. weerstandje

    Monster start alleen als je hem aan duwt

    Hallo, Ik heb een gek probleempje met mijn monster 620, Hij wou opeens niet meer starten, blokje ging wel rond maar wilde niet aanslaan, ik had het gevoel dat hoe meer gas ik gaf hoe dichter ik bij ontsteking kwam maar door de begrenzer kon ik niet vol gas. het gekke is dat ik vervolgens ging...
  3. weerstandje

    Onverklaarbare olie lekkage monster 620

    Goedemorgen, we proberen al een tijdje een verklaring te vinden voor de olie lekkage op de monster van mijn vriendin. het lijkt te zijn begonnen na dat er nieuwe riemen op zijn gekomen, terug gegaan naar de garage en die hebben de o ring die achter het riemen kapje zit en de oliedruksensor...
  4. weerstandje

    25kw verdwenen van kenteken

    Hallo, Ik heb weer wat raars, Van de week motor gekocht voor mijn vriendin, monstertje 620 op 25kw helemaal prima. echter kregen wij gister het kenteken binnen en daar staat gewoon vol vermogen op. rdw gebeld en die zeggen dat hij altijd vol vermogen was. ik heb idd gezien dat hij op...
  5. weerstandje

    25kw setje ducati monster 620 2002

    Heeft er iemand nog een 25kw setje ducati monster 620 2002 ? Hij staat al 25kw op kenteken en ik moet hem even origineel maken voor mijn vriendin met a2.
  6. weerstandje

    Geleidingspen pulsgever afgebroken

    Hallo, ik heb een krukas met een afgebroken pennetje welke de pulsgever uitlijnd. ik wil er een nieuw pennetje in doen maar krijg het niet voor elkaar om het afgebroken stukje er uit te halen. heeft iemand enig idee wat te doen ? dingen die ik geprobeerd heb: motor schuin houden en tegen...
  7. weerstandje

    25 Kw van kenteken halen

    Hallo, Ik heb op het kenteken van mijn ducati monster 796 25Kw staan. hij is echter vol vermogen, ik heb gewoon vol rijbewijs. mag ik hier gewoon mee rond rijden of moet dit worden aangepast, en hoe gaat dit in zn werk. Ik weet niet zeker of de motor uit de fabriek al 25kw was kan ik dit...
  8. weerstandje

    Accu om de zo veel tijd opladen

    Hey, vraagje Ik heb mn motor achter het huis staan in een garagebox In de winter rij ik niet, het beste zou dus zijn om hem aan de druppel lader te hangen echter is daar geen stroom Nou had ik bedacht om mn brommer af en toe een nachtje voor het huis te zetten aan de druppel lader maar om de...
  9. weerstandje

    Ducati 696 quick lock tankring sw-motech

    1 vakantie gebruikt maar vind een grote tanktas toch niet prettig op de 696 20.- op te halen in zwolle of dronten eventueel ook te verzenden.
  10. weerstandje

    Tik in blok gs500 bij stationair

    Hallo, ik heb al een tijdje soms een tik in het blok Als je de motor start gaat het goed maar als je stopt voor bijvoorbeeld een stoplicht hoor je hem. Het is en vrij luide tik die je om de paar seconden hoort. Rij je rustig , 50 en je staat stil hoor je niks het is echt vanaf 80km per uur...
Terug
Bovenaan Onderaan