Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Brompot
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Brompot

    Honda CB400n belastingvrije pekelfiets

    Te koop: Belastingvrije cb 400 n. (bj. mrt 82) Rijdt goed. Start goed. Goede banden en goede accu. Hier en daar wat roest. Uitlaten zijn lek, maar daar heb ik wat voor gemaakt. :+ Uitlaat kun je natuurlijk vervangen, maar hij maakt nu niet heel veel lawaai. Ideaal voor woon-werk...
  2. Brompot

    Honda cbr1000f dcbs 1900 euro

    -nu 1600- Verkooppraatje: - evt. ook een 3-delige givi kofferset te koop, passend op deze motor (in eerste instantie niet los te koop) - speciale kleurstelling: zwart/wit (tussen mat en glans in gespoten) - 135 pk en 100 nm (lekker vlot dus, maar ook soepel en krachtig in lage toeren)...
  3. Brompot

    Honda CB 400 n (belastingvrij) €350,-

    Eigenlijk jammer dat ik m verkopen moet, maar ik pak toch altijd zijn jongere broertje... Omschrijving: Goedkoper rijden kan niet. Bouwjaar maart 82 Rijdt prima. Start goed. Bijna nieuwe banden en verse accu (Dit is net zo veel waard als de helft van de prijs!!!) Hier en daar wat roest...
  4. Brompot

    Hoe wordt een helm geproduceerd?

    Zojuist een interresant college productontwikkeling gehad. We mochten een product meenemen dat we grag wilden analyseren. Dit wil ik dus bij een helm gaan doen. Weet iemand waar ik informatie hierover kan vinden? Ik heb wel een vermoeden dat het meeste met behulp van spuitgieten wordt...
  5. Brompot

    brikkie voor erbij gekocht: cb400n

    Afgelopen weekend gekocht voor 225 euro :) Nieuwe banden leg ik er aankomend weekend erop... Uitlaten heb ik vakkundig dichtgemaakt :z Ik ga hem gebruiken voor woon-werkverkeer. Rijdt wat goedkoper dan mn cbr1000f. Ik ben alleen nog op zoek naar een andere hoofdremcilinder.(dat geval met...
  6. Brompot

    Werking Single Wire System?

    Ik vroeg me af hoe nou precies dit systeem (van BMW) werkt. Ik weet dat er meerde signalen door één draad gaan. Dus de voeding van de apparauur maar ook de besturing hiervan. Werk dit met frequenties ofzo? Heb er wel op ge-googled- maar een heel duidelijke uitleg vind ik niet. Geloof dat ze het...
  7. Brompot

    Welke motor heeft benzine in frame?

    Ik kan er niet meer opkomen |( Welke motor heeft ook al weer zijn benzinevoorraad in het frame? Dus in een soort van deltaboxframe... Was dit een yamaha? OF een buell? :? Wie helpt me?
  8. Brompot

    nokkenaskettingspanner of distibutiekettingspanner

    Mijn cbr1000f dcbs van 1993 ratelt als ie koud is vanuit het blok bij lage toertallen. Dit doet ie al heel lang zoals t een goede cbr betaamt. ;) Echter, volgens mij begint het erger te worden en dus denk ik eraan om het euvel te verhelpen. Dit omdat ik momenteel in de week zo'n 700 km rijd...
  9. Brompot

    exacte tankinhoud cbr 1000f? (ben beetje tank-lui)

    Volgen mijn informatie heeft een cbr 1000f dcbs (vanaf '93) een tankinhoud van zo'n 22 liter. Nou werk ik tijdelijk bij een bedrijf waarvoor ik elke dag 113 kilometer (veelal file tussen Arnhem en Veenendaal B| ) moet rijden. Mijn verbruik is 1:15 tot 1:17. Dit betekent dat ik het net wel of...
  10. Brompot

    Registratie Kilometerstanden

    Mijn gevoel zegt mij dat er nogal geknoeid wordt met de kilometerstanden van motoren omdat hier geen enkele controle op is. Nou vraag ik mij af of er niet ergens een site is waarop men de kilometerstand van motoren kan registreren. :? Zo niet.. zou het dan niet mogelijk zijn om hier op MF een...
  11. Brompot

    Motorritje via Slovenië en Madrid

    De lust naar mooie stuurweggetjes, smeltend asfalt, hoge bergen en de letterlijke diepe dalen wordt bij mij alsmaar groter. Gedurende de winter zit ik al geruime tijd te dromen van de zoutkristallen die zich in mijn motorpak ophopen door het verdampende zweet die door de verzengende hitte...
  12. Brompot

    Je schoonouders of…. motorrijden?

    Ik kom zojuist terug van mijn maat. Ook motorrijder en ik ken hem al vanaf dat we nog op driewielers rondreden. Goede vrienden dus. (overigens rijden we nu niet op trikes) Tot zover nog niks aan de hand… maar helaas, er moet zonodig weer een vrouw in het spel komen. Op zich geen probleem maar...
  13. Brompot

    weer een weekend met veel slachtoffers?

    Zojuist heb ik een heerlijk stukkie gereden over onder meer de Posbank. Er waren behoorlijk veel motorrijders op pad. Ik heb nog een lamme hand van het vele groeten. ;) Ik denk dat er weer veel motorrijders op pad zijn gegaan die niet in de winter hebben doorgereden. Sommige zag ik dan ook...
  14. Brompot

    weer een motorrijder achter de computer

    Hallo allemaal Omdat ik toch al maanden op deze site rondkijk en omdat het motorrijden een beetje minder leuk is met al die pekeltroep heb ik me nu ook maar aangemeld. Even een korte c.v.... Mijn naam is Arno en ik ben bijna 22 jaar en heb dus ook bijna 4 jaar mijn motorrijbewijs. Natuurlijk...
Terug
Bovenaan Onderaan