Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Geert2012
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Geert2012

    Overstap naar zwaardere toermotor

    Hoi allen, Ben al een tijdje lid maar ben meer een lezer dan een poster. Mijn OP wordt een hele boterham maar omdat ik weinig post/reageer, wil ik een duidelijk beeld proberen schetsen van waar ik kom en waar ik naartoe wil. Na een Deauville 650, een yamaha Fazer 600, een super Magna...
  2. Geert2012

    Super Magna of Intruder 800/1400

    Beste motorrijders, Hoewel ik veel plezier beleef aan mijn Vulcan 800 classic, blijven de Super Magna en Intruder door mijn hoofd spoken. Waarom ? Ik vind het kleinere voorspatbord mooier, de ducktail, het grote voorwiel, het zadel (vorm en zitcomfort). Voornaamste reden van twijfel ligt...
  3. Geert2012

    Vulcan naar Magna ?

    Hoi allen, Ik heb een drietal weken geleden een schuiver gemaakt met mijn Vulcan. Stomweg, verkeerd gebruik voorrem. Resultaat : koppelhendel geschaafd voetstuk links ietwat ontwricht en de linkse riser staat iets naar onder Kan moeilijk geloven dat dit door de val komt, ik...
  4. Geert2012

    Nolan N43 vs Shark Evoline vs Shoei multitec/Neotec

    Beste, Zoals de topictitel al doet vermoeden, ben ik op zoek naar een nieuwe systeemhelm. Deze drie modellen dragen mijn voorkeur omwille van de verwijderbaarheid van het kinstuk. Vroeger had ik namelijk een jethelm en mijn eerste impuls was opnieuw een dergelijk model. Omdat dit echter...
  5. Geert2012

    Waarom wordt de liefde zo op de proef gesteld ?

    Ok, normaal doe ik dit zelden maar na weken het net afschuimen en enkele winkels te hebben geraadpleegd, weet ik ’t effe ni meer. Heb mij effe netjes voorgesteld bij nieuwe gebruikers en alvast mijn excuses voor de uitgebreide uiteenzetting. Normaal gezien ben ik van mening dat je moet kopen...
  6. Geert2012

    Geert

    Hoi motorliefhebbers, Mijn naam is Geert, 42 jaar, Belg, gehuwd en vader van 2 schatten. Ik was reeds op jonge leeftijd geïnteresseerd in motoren en dan cruisers in 't bijzonder maar kocht mijn eerste, een Deauville pas op 31-jarige leeftijd. Hoewel ik hiervan zeer tevreden was, wist ik...
Terug
Bovenaan Onderaan