Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Surf Edward
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Surf Edward

    Maatvoering OTR banden?

    Heb gezocht maar geen antwoord kunnen vinden maar ik zit met het volgende; voor mijn EV OTR (elektrische crosser(tje)) wil ik een bredere achterband. Nu zit er 80/100-19 op. Aangezien ik ruim een cm aan weerszijde breder kan, heb ik een 110/90-19 gekocht. Wanneer ik deze monteer past het voor...
  2. Surf Edward

    Verkocht! Brembo 14RCS Radiale Koppelingspomp/hendel

    ZGAN, enkel gemonteerd geweest, radiale koppelingsomp met hendel. Nieuwprijs 249 euro, op MP voor 125, MF prijs 100 euro ex verzenden.
  3. Surf Edward

    Zundapp 517 - 125 luchtkoeler

    Deze van het weekend opgehaald. Zeer nette 517 met 125cc blok eronder, gekeurd en met motorkenteken. Schijfrem in spaakwiel is niet origineel, wel fraai. Heb er ook set sterwielen bij. Zelf gesloten kettingkast van het weekend gemonteerd, maakt het geheel af, vind ik. En voor de puristen, ja er...
  4. Surf Edward

    Bout rem-anker Kawa ZXR400 gaat niet los

    Is toch al een brik die Kawa, zeker met het 2smoke blok van een Suuz GT550 erin???Anyhow bout zoals in foto onder omcirckeld gaat niet los. Splitpen eruit, moer los, bout draait netjes rond maar eruit gaan ho maar. Halve dag om de 5 seconden kruipolie ingespoten, op gehamerd zelfs met handmoker...
  5. Surf Edward

    Kawasuki of Suzaki? 2takt in ZXR400 kader

    Ik heb het project gekocht dat ooit gebouwd is door Altrecht. Een Suzuki GT550 2 takt 3linder blok van '77 in het Kawasaki '99 ZXR400 rijwielgedeelte. Pracht project vond ik dat al en nu kwam het te koop en sinds gisteren in mijn garage om verder af te gaan bouwen. Nog niet precies duidelijk hoe...
  6. Surf Edward

    Oosteuropeesche kroegenbuikschuiver.....

    Men neme een Jawa TS350 638 van net nog voor het ijzergordijn bouwjaar, deze dus; Daar wil ik een soort van cafe racurt van gaan maken, low budget, lekker simpel om op zondagmiddag rondje over boulevard te knetteren. Dus gaan we maar eens wat demonteren; En dan toch de zaag in...
  7. Surf Edward

    Circuitdag MSL Zandvoort 12 April snelste groep ter overname

    Door fysieke omstandigheden (trombose en longembolie) kan ik as vrijdag niet de geplande circuitdag op Zandvoort rijden georganiseerd door Motor Sport Lifestyle. Uit ervaring weet ik dat het een erg goede organisatie is en Zandvoort, do I need to say more? Tegen elk aannemelijk bod, ik heb er...
  8. Surf Edward

    2-takt ervaring(en) gezocht

    Ben van plan binnenkort een bezoekje te plegen aan de firma Brouwer. Deze heeft wat off the roadjes 'for wenag' uit zeg eind jaren '80 staan. Nu gaat mijn interresse uit naar 2-takt (bij voorkeur KTM). Wat zijn de valkuilen, waar moet ik op letten, wie heeft ervaring met de firma Brouwer, of...
Terug
Bovenaan Onderaan