Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RGV250r
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RGV250r

    Het "Oei, dat ging nog maar net goed" Fo

    Ook wel eens van die momenten gehad van "Oei, dat scheelde niet veel" en deze vast weten te zetten op de gevoelige plaat (of chip), zet ze dan hier neer. Ik zal de aftrap geven. En hier is de film.
  2. RGV250r

    Filmen met camerastandaard, legaal?????

    Bij een topic over een camerastandaard kwam ineens de vraag naar voren of het legaal is om jezelf te filmen met dus een standaard op je tank. En of het beeldmateriaal wat je geschoten hebt tegen je gebruikt mag worden. Ik zou het eerlijk niet weten, dus ben benieuwd wie het wel weet. Dus, 1...
  3. RGV250r

    Tweetakten Megameeting

    Afgelopen megameeting niet heel veel tweetakten gezien. Ik schat er zelf een stuk of 15 a 20 gezien te hebben. Over het algemeen veel rs250 gezien. Dacht ook nog een gele rg125 gezien te hebben. Ook was er nog een gele mito aanwezig, en een gilera crono (volgens de eigenaar maar 2 in nederland)...
  4. RGV250r

    H@rstikke gek kan niet inloggen, HELP

    H@rstikke gek kan zich niet meer inloggen om MF. Hij krijgt het bericht dat zijn wachtwoord niet bij zijn gebruikersnaam hoort. Hij wou zich vandaag inloggen, sinds vrijdag niet meer online geweest te zijn, maar hij krijgt het niet voor elkaar. Heeft al zijn wachtwoord opgevraagd, maar nog...
  5. RGV250r

    Hoe contactslot rgv vervangen??

    ik wil mijn contactslot vervangen van de RGV. Heb net zitten kijken maar volgens mij is het een heel aparte schroef. Weet iemand hoe dit moet???
  6. RGV250r

    Wie rijd tweetakt

    Ik ben eens benieuwd hoeveel tweetakter er hier op motorforum rond hangen. Over het algemeen zie je alleen maar mensen met viertakten. Dus wie rijd er allemaal tweetakt en waarom? Kijk ook op www.tweetakt-forum.nl
  7. RGV250r

    Zelf sleutelen of laten doen

    Ga je zelf sleutelen of breng je hem weg naar bv. de dealer. Ik probeer altijd zoveel mogelijk zelf te doen. Niet om geld te besparen, maar omdat ik het leuk vind. Wat voor een klusjes doen jullie zelf, en wanneer breng je hem weg? Toen ik mijn motor kocht, kwam ik er na 2 maanden achter dat...
  8. RGV250r

    Bijna motor gejat

    Gisteren, 26-01-2004, is in Doetinchem voor Megapool om 15.45 geprobeerd mijn motor te stelen. Dit is gedaan door een negroïde man van rond de 20 jaar. Ongeveer 1.75 à 1.80 meter lang. Normaal postuur en volledig in het zwart gekleed. Hij droeg een zwarte helm op zijn hoofd. Ik hoorde dat...
  9. RGV250r

    Rijden achterhoek

    Wie o wie heeft er vandaag zin om te rijden. Ik woon in de achterhoek in de buurt van doetinchem. Wil graag vandaag een stukje rijden, wie gaat er mee?
  10. RGV250r

    RGV250r stelt zich voor

    Hallo allemaal, Ik ben de gelukkige eigenaar van een suzuki rgv250r uit 1992. Tweetakt is altijd al een droom van mij geweest, sinds ik voor het eerst de geluiden heb gehoord tijdens de motogp op tv als kind. Mijn grootste droom is een 500cc tweetakt machine, bijvoorbeeld een rgv500, of een...
  11. RGV250r

    tweetakt vs viertakt

    Ik heb zelf een echte tweetakt tik. Toen ik mijn rijbewijs gehaald heb ben ik begonnen op de motor van mijn broer. Een cbr600f uit 1991, leuke fiets maar niet meer dan dat. Niet dat deze niet snel is ofzo, maar gewoon. Ongveer 2 maanden later heb ik mijn eigen motor gekocht, een suzuki rgv250...
  12. RGV250r

    rgv250

    Wie is er net zo als ik in het bezit van een rgv250 van suzuki, of een andere tweetakt fiets. Graag zou ik met deze mensen in contact komen om samen te rijden en of ervaringen uit te wisselen. Ik woon in de buurt van doetinchem. Dus laat ff horen.
Terug
Bovenaan Onderaan