Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bart-van-os
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    TK: Yamaha R6 2005 circuitmotor

    Vanwege het beëindigen van deze mooie hobby verkoop ik mijn fijne Yamaha R6 met toebehoren. De motor is bij 30000 km omgebouwd naar circuitmotor en heeft nu ongeveer 35000 km gelopen. Opties: Power commander (afgesteld op testbank) Quickshifter Akrapovic uitlaat (geen problemen op Assen) SO...
  2. B

    Voorrem gsxr600 srad

    Hallo Motor-Forum technici, Ik ben bezig met een gsxr600 uit 98 klaar te maken voor een rondje op het circuit (deze motor is al klaar voor het circuit maar heeft +/- 5 jaar stilgestaan en is dus onderhoud nodig). Nu ben ik aanbeland bij de remmen, maar het lijkt alsof ik het lucht niet uit...
  3. B

    Werkplaats handboek gsxr600 srad

    Hallo allemaal! Ik probeer een srad weer goed aan de loop te krijgen waar ooit het één en ander aan veranderd is en ben daarom op zoek naar een werkplaats handboek voor zo'n fiets. Kan iemand mij hier aan helpen? Weet iemand misschien waar ik er één kan downloaden? Of heeft iemand er...
  4. B

    Sv650 n 1999 - 2001 tellerset

    Hallo MF'ers, Ik ben op zoek naar een complete kilometerteller inclusief al behuizing voor mijn suzuki sv 650 n uit 2001. Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt!
  5. B

    GEZOCHT: kuip honda cbr 600 f2

    Hallo, ik ben op zoek naar een complete kuip voor een honda cbr 600 f2 in nette staat of een paar losse delen die nog in redelijke conditie zijn. dit gaat om de volgende delen: topkuip links topkuip midden (om de koplamp) Top kuip rechts onderkuip links alvast bedankt cbr600f2...
Terug
Bovenaan Onderaan