Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cas
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Cas

    Pitbox 6 mei gezocht

    Heeft iemand nog een plekje in een pitbox op 6 mei bij rsz motorsport op assen voor 1 motor? :W
  2. Cas

    Gezocht: Racekuip Honda CBR600RR 2004

    Ik zoek voor een cbr600rr van 2004 een racekuip, liefst compleet en in nette staat. Hoeft geen showroomstaat te zijn maar geen opgelapte crashkuip. Ik hoor het graag :W
  3. Cas

    Gezocht: Circuitdag Assen 3 oktober

    Ik zoek nog een plek voor morgen bij trackdays4all. :W
  4. Cas

    Gezocht: circuitdag assen

    Beste, ik zoek circuitdagen assen, datum in overleg. Laatst gereden tijd was 2.00 met 80pk maar daarna heb ik nog redelijk veel buiten assen om gereden in de supermono cup. Nu een cbr600rr. Graag via pb. Mvg, Cas :W
  5. Cas

    Gezocht: Supercorsa's 120/70-17 en 180/60-17

    Ik zoek een net setje supercorsa's in de maten 120/70-17 en 180/60-17 met een jonge dotcode. Wel de circuitversie, niet de standaard straatmontage. sc1 of sc2. Mvg, Cas :W
  6. Cas

    Gezocht: Supercorsa's 120/70-17 en 160/60-17

    Ik zoek een set circuitbanden in de maten 120/70-17 en 160/60-17 Supercorsa's zouden mooi zijn, liefst met profiel. Ander merk of losse banden aanbieden mag ook. Mvg, Cas
  7. Cas

    Autowielbalanceerapparaat ombouwen voor motorwielen

    Beste, Heeft iemand ervaring met het ombouwen van een autowielbalanceerapparaat naar motorwielen met bijvoorbeeld onderstaande set? Functioneert dit naar behoren? https://valkenpower.com/zelfcentrerende-motorfiets-adapter-voor-balanceermachine-br.html De machine is een hoffman geodyna 1100. :W
  8. Cas

    Honda NSR 250 R project

    Beste, Hierbij aangeboden, Honda NSR250 R wegens teveel projecten. De motor komt zo uit Japan en staat nog niet op nederlands kenteken, ik heb er wel een Japans document bij. Staat al een tijdje stil en loopt dus niet, beschouw het als een project of gebruik voor onderdelen. Deze motoren zijn...
  9. Cas

    Honda CBR600RR pc37 circuitkuipen 2003-2006

    Beste, Hierbij aangeboden, circuitkuip voor een honda cbr600rr van 2003. Heeft wat ervaring maar zeker nog bruikbaar, het zwarte en het zwart/oranje zijn volgens mij twee verschillende merken aangezien ze niet helemaal aansluiten bij de tankcover en topkuip. Incl neopreen en puig ruit. Alles...
  10. Cas

    Honda CBR600RR PC37 Mupo shock en WP voorvork

    Beste, Wegens verkoop motor aangeboden: MUPO AB1 schokbreker met hydraulische preload versteller. Service circa 3000 straatkilometers geleden bij HK suspension, daarbij is de veer ook vervangen voor een lichter exemplaar. De shock is afgeveerd op 75 kilo. Extra veer krijg je erbij. Voorvork...
  11. Cas

    Motoraanhanger verkocht

    Beste, Wegens overbodig aangeboden, motoraanhanger. Deze aanhanger is geremd en geveerd, banden zijn in nette staat en alles functioneert. Er passen twee motoren naast elkaar of één in het midden. Niet nieuw maar daar is de prijs ook naar. Het typeplaatje is moeilijk leesbaar maar ik denk een...
  12. Cas

    Bandenapparaat rema tip top

    Beste, Hierbij aangeboden banden wissel apparaat voor motorbanden van het merk rema tip top. Dit apparaat heeft 220v, 380v en lucht nodig om te functioneren. Recent is de keerring van de perscilinder vervangen. Alleen ophalen ivm gewicht en omvang. Exclusief framepje op wielen. De prijs is...
  13. Cas

    Voorjaarstraining gezocht (Grobnik?)

    Beste, Ik ben op zoek naar een 3 tot 5 daagse voorjaarstraining, de volgende weet ik en kan ik (waarschijnlijk) niet: -Pannoniaring 6-10 april -Val du vienne 26-29 maart Weet iemand nog een goede? Is er bijvoorbeeld op Grobnik weer een voorjaarstraining? Mvg, Cas
  14. Cas

    Kipor IG3000 aggregaat €200

    Beste, Hierbij aangeboden, defecte Kipor IG3000 aggregaat. 230AC doet het niet, 12V DC doet het wel, het blokje loopt goed. Prijs €200,- Voor meer informatie: Kipor IG3000 | Kipor Mvg, Cas
  15. Cas

    Kawasaki VN1600 vulcan tank logo's

    Beste, Hierbij aangeboden, nette set tank logo's voor een Kawasaki vn1600 vulcan mean streak. Deze logo's kosten nieuw +-120 euro per stuk. Vraagprijs: €75,- Mvg, Cas
  16. Cas

    Yamaha R1 RN12 hyperpro stuurdemper

    Beste, Hierbij aangeboden, hyperpro stuurdemper voor een yamaha r1 rn12. (04/06) Zie foto's. €220,- Mvg, Cas
  17. Cas

    LSL stuurdemper Yamaha R1 RN04

    Beste, Hierbij aangeboden, goede LSL stuurdemper voor een Yamaha r1 2000/2001 rn04. Afgezien van een plekje ter hoogte van de sticker (zie foto) een nette stuurdemper. Mvg, Cas
  18. Cas

    Honda supermagna sissybar

    Beste, Hierbij aangeboden, nette sissybar voor een honda supermagna. €100,- Mvg, Cas
  19. Cas

    Leatt STX Road, nieuw nekbrace

    Beste, Hierbij aangeboden, nieuwe Leatt stx road nekbrace. Inclusief doos, accessoires en boekjes. Zie foto's. €200,- Mvg, Cas
  20. Cas

    Powercommander V pc37

    Beste, Hierbij aangeboden, powercommander 5 voor een honda cbr 600 rr 2003/2006. €200,- Mvg, Cas
  21. Cas

    Schuuropruiming (supercorsa's, enduro, etc.)

    Hallo, Hierbij aangeboden diverse onderdelen wegens schuuropruiming. Zie foto's. Yamaha fazer fz6 tank, faceliftmodel 2001. Wel met een tweetal deuken. €60,- Yamaha XJ600 diversion voorwiel, schijf erg netjes, wiel in goede staat met wat gebruikssporen. Band is oud...
  22. Cas

    Honda CB rotor

    Beste, ik zoek een rotor voor een Honda CB 650 z van 1980. CB 750 en 900 passen ook vaak. Mvg, Cas
  23. Cas

    Voorjaartraining val de vienne GEZOCHT

    Beste, Heeft iemand heel toevallig bij Carlostrainingslager de voorjaarstraining op val de vienne geboekt die toch niet kan? Mvg, Cas
  24. Cas

    Bandit Pro Team bandenwarmers

    Beste, Hierbij aangeboden, Bandit pro team bandenwarmers. Aan de buitenkant zitten wat kleine beschadigingen maar dit doet niks af aan de werking, zie foto's. Worden geleidelijk warm, geen gekke brandplekken aan de binnenkant. Geschikt voor 120, 180/200. Nieuwprijs: ¤1000,-...
  25. Cas

    Valtermoto paddock set

    Beste, Hierbij aangeboden, nette paddockstands van valtermoto. Ze zijn gebruikt. Nokken op de voorbok zijn iets afgevijld, doet verder niks af aan de functie. Mvg, Cas
Terug
Bovenaan Onderaan