Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ChrisjuhB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    CBR 600 rr start niet meer na verwisselen Spanningsregelaar

    Hallo, heb een nieuwe spanningsregelaar gehaald en deze gemonteerd. Na montage startte de motor nog perfect, dus heb ik alle kappen erop gedaan en nogmaals starten. Maar helaas nu start hij niet meer. De teller gaat gewoon rond en geeft geen foutmeldingen, benzinepomp slaat aan wanneer ik...
  2. C

    Rem verlicht geleidelijk druk

    Heb gister mijn voor + achter banden gewisseld van mijn Honda CBR 600 rr. Als ik nu rem dan kan ik hem een stuk dieper induwen dan gewoonlijk. (De speling is groter) Als ik een aantal keer mijn remmen induw (1 - 3 keer) dan krijg ik weer druk in de remmen en remt hij weer normaal. Als ik...
  3. C

    CBR 600 rr 2003 laadsysteem controleren

    Hallo, het laadsysteem van mijn CBR 600 rr uit het jaar 2003 werkt niet naar behoren. Hij laad erg weinig of helemaal niet op. De accu is nieuw en nog in goede staat Nu wou ik vanavond de spoel en spanningsregelaar doormeten Maar nou vroeg ik mij af of dit wel nodig is. Aangezien ik 2...
  4. C

    2e hands CBR 600 rr waar specifiek rekening mee houden?

    Hallo ik heb een lange tijd gezocht naar een motor die ik wou en ben uiteindelijk uitgekomen op een Honda CBR 600 rr uit 2003-2005. Nu ben ik over twee maanden weer terug in Nederland en ga ik daarom gelijk op tocht om mijn eerste motor op te halen samen met mijn oom voor second opinion en...
  5. C

    Motoren opknappen en doorverkopen

    Hallo ik vroeg mij af of het wellicht interessant zou zijn om schade motoren te kopen en deze dan na het opknappen met winst te verkopen. Welke motoren zouden hier voor in aanmerking kunnen komen? Ik heb zelf al een beetje georiënteerd maar als ik zie dat sommige schade motoren met alle...
  6. C

    Goede start motor sport/tour

    Hallo, ik ben al een tijdje bezig met mijzelf te oriënteren op van allerlei motors. Eerst wou ik een GS500e maar daar ben ik nu vanaf gestapt omdat ik hem wat te dun vind en toch niet echt naar smaak is. Nu lijkt de cbr 600 f3 (1995 - 1998) mij wel wat. Alleen vroeg ik mij af wat nog andere...
  7. C

    Onduidelijkheid 25kw rijbewijs (Geboorte datum 24-10-1994)

    Hallo, er zijn genoeg topics hier over het nieuwe motor rijbewijs dat in 2013 ingaat. Maar het mij nog niet helemaal duidelijk daarom open ik NOG een topic ;) Ik ben geboren op 24-10-1994. Dit betekend dus dat ik nog voor 2013 18 jaar oud word en dus in aanmerking kom om met de huidige...
  8. C

    <25 kw motor zonder af te knijpen

    Hallo, ik vroeg mij af wat mijn opties zijn voor een 25kw motor die niet afgeknepen hoeft te worden of misschien erg simpel afgeknepen kunnen worden. Het liefst een die kan omgebouwd worden naar een naked bike en er nog goed uit ziet. Had al een paar op het oog: - Honda cb500 - Suzuki...
Terug
Bovenaan Onderaan