Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: _gijs_
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    het grote banden discussie en vragen topic

    omdat er in allerlei topics al een hele hoop gediscussierd word over grote banden, kleine banden, brede banden, smalle banden. dacht ik dat het wellicht handig was om een centraal topic te maken, zodat info sneller terug te vinden is, en we de topics een beetje zuiver houden. hier wat oudere...
  2. G

    WE WANT MURPH BACK

    Titel says it all
  3. G

    delen CM/CB400 o.a. inlaatrubbers/uitlaatpakking/spaakwielen

    gevraagd delen voor een Honda CM/CB400 voor mijn hardtail chopperproject zoek ik: inlaatrubbers pakkingen tussen cilinderkop en uitlaat evt. spaakwielen met trommelrem... mail me maar
  4. G

    velorex 562 0f 565

    ik ben op zoek naar een velorex zijspan type 562 of 565 hoeft niet mooi of netjes te zijn, mag schade hebben, mag ook zonder frame, dus alleen losse bak,
  5. G

    op verzoek foto's

  6. G

    K100 RS driewielplannen

    Het is zo ver, Mijn ouwe trouwe GS550E mn daily drive die ik toch bijna drie jaar heb gehad, heeft plaats gemaakt voor een nieuwe daily drive, nou ja nieuwe, t is weer een oudje! De nieuwe daily drive moest aan enkele voorwaarden voldoen, Goedkoop, en betrouwbaar, Verder begon ik mij...
  7. G

    Pepe's driewieler project!

    Hallo, mag ik even uw aandacht voor het volgende, Wellicht kunnen jullie je Pepe nog herinneren, Hij is al jaren Fanatiek MFer (nu wat minder) Pepe is vorig jaar door een dommigheidje, zijn beide benen verloren, en heeft hier een tijdje terug een topic geopend met wat vragen over...
  8. G

    zijspan sites

    wie weet er nog wat leuke zijspan sites? de bekende nederlandse bouwers ken ik wel zeker die Zijspan Startpagina- Alles over de zijspan staan zoals: Tripteq zijspan - Made in the Netherlands http://www.vanbergenmotoren.nl/ http://www.geocities.com/moturist/intro_nl.html...
  9. G

    ingelogd, maar in sommige topics weer niet

    Ik had me na een tijdje alleen meezlezen weer eens ingelogd. Echter net wilde ik reageren in choppers, en in dat topic (betreft pepe) was ik ineeens uitgelogd, ga ik naar de eerste pagina, ben ik wel weer ingelogd, ook in een ander topic was ik uitglogd, snap niet hoe dit kan, en...
  10. G

    codering naaldlagers achterbrug gs550 1980

    Ik heb vanavond de achterbrug eens verwijderd uit mn GS, omdat ik m nogal zwabberig vond aan de achterkant. Eerste probleempje ontdekte ik al met het verwijderen van het wiel, de as, is (behoorlijk) krom!! wiellagers hebben ook tik gehad. Later de achterbrug eruit, lagers zijn...
  11. G

    welke lekkage's kent jouw brik

    naar aanleiding van de opmerking die ik las van triple XS: Olielekkages kunnen nog een probleem worden,welk brik lekt nu niet?Lieg niet! was ik mij af aan t vragen, lekt mij brik??? nee niet eigenlijk,. . . . . . . of ja,. eigenlijk toch wel, een vorkkeering lekt, en de uitlaat lekt...
  12. G

    schaalmodel zijspan

    Hallo, Ons petekindje is helemaal gek van (cros)motoren, en dan helemaal croszijspannen. (motor met een karretje aan de zijkant noemt hij het) Nu hebben wij hem al een paar keer een schaalodel van een motor kado gedaan, Nu wil hij heel graag een model van een croszijspan, maar wij kunnen...
  13. G

    kleppen stellen vtr SP1 2000

    Hallo, Een vriend van mij heeft en VTR SP1 uit 2000, Weet iemand bij hoeveel km's de kleppen gesteld moeten worden? In het onderhouds boekje schijnt het nogal onduidelijk te staan, stellen/controleren??? bij voorbaat dank voor info!
  14. G

    gs550e brik gekocht => doel woonwerkcaferacer

    zo vandaag dan eindelijk een brikje gekocht! een gs550e uit 1980. zo ver ik weet origineel, op een bsm 4 in 1 uitlaat na! best goede staat, nieuwe banden, goede accu, goede remblokken, geen speling op wielen achterbrug e.d. dichte vorkkeeringen, blok volledig lekvrij. enigste puntje is dat hij...
  15. G

    kawasaki Z750GT 1994 is dit iets?

    ik wil er een motor bij kopen als pekel/woonwerk/hobby fiets, naast de sportster en de shadow! nu was ik eerst van plan een oldtimer cb tje 550 of een soesgt550 te kopen of zo,en om te bouwen tot cafe racer, (goedkoop belasting vrij) Maar nu kan ik van een Collega een Kawasaki 750 GT kopen...
  16. G

    kawasaki Z750GT is dit iets?

    ik wil er een motor bij kopen als pekel/woonwerk/hobby fiets, naast de sportster en de shadow! nu was ik eerst van plan een oldtimer cb tje 550 of een soesgt550 te kopen of zo,en om te bouwen tot cafe racer, (goedkoop belasting vrij) Maar nu kan ik van een Collega een Kawasaki 750 GT kopen...
  17. G

    hoe gesmolten plastc van je uitlaten af te krijgen

    Aangezien ik Geen mooi weer rijder ben, heb ik het klaar gekregen om een goedkope plastieke regenbroek tegen mijn hete uitlaat te houden. Nu zit er van dat kleverig maar zeer lastig te verwijderen plastic op gebrand. heeft iemand tips om dit er enigzins netjes vanaf te krijgen, of zal ik nu...
  18. G

    dat heb ik weer ')

    ik was gisteren al van plan om een stukje te gaan rijden, om mn nieuwe shocks uit te testen, en op de juiste hardheid af te stellen, en om eens te kijken hoe het geheel nu rijd nu de hele motor 5 cm lager is. maar gisteren was het klote weer. vandaag een stuk beter. dus ik motorbroek aan...
  19. G

    uw mening gevraagd over achterspatbord

    Ik heb mn fenderstruts bijna klaar, en ga dus binnenkort aan mn spatbord beginnen, dat wil zeggen, nieuwe moeren eronder lassen voor zadelbevestiging, en alle overbodige gaten dichtlassen. Een jaar eerder is het spatbord al wat ingekort, Nu is de kans om het op de meest mooie manier af te...
  20. G

    meer en meer chopperisten vinden de weg naar MF

    Ik kijk nu'een maandje of vijf/zes mee hier op het motorforum, en zo af en toe post ik wat onzin, Maar het valt me op dat er steeds meer en meer echte chopper liefhebbers bijkomen, die de meest waanzinnige bikes posten/bouwen/dromen enz. In elk geval veel meer dan in het begin dat ik hier...
  21. G

    choppertrikes

    Wat vinden jullie van chopper trikes??? en dan bedoel ik niet van die driewielers met een vw blokje achterop, of van die originele harley's of goldwings met twee achterwielen, Maar echt chopper achtige trikes, met een V-Twin in de frame buizen. zoals o.a. deze twee hieronder van l&l Ik vind...
  22. G

    passen balhoofdplaten 81er sportster op een 91er

    weet iemand wat de diameter is van de vorkpoten van een sportster van 81? ik kan aan balhoofdplaten komen van een 81er, en vraag me af of deze op een 91er past! klopt het dat de 81er 35mm vorkpoten heeft? zo ja, dan houdt het op, aangezien de mijne 39mm poten heeft. vraag me ook af of t met...
  23. G

    jammerlijk einde aan leuke motordag

    Vandaag waren mijn vriendin en Ik naar Breda geweest daar werd weer de jaarlijks terugkerende harley dag gehouden! Veel mooie harley's gezien. en een leuke dag gehad. De terugweg verliep ook goed. We hadden gepland nog ff bij de Mac in Hellimund te gaan eten, maar daar is het niet meer van...
  24. G

    waar op vakantie met de motor in nederland

    Hallo, Ik en mn vriendin willen graag een weekje met de motor op vakantie. Omdat mn vriendin pas twee weekjes heer rijbewijs heeft, willen we niet te ver weg, en waren dus aanhet denken om in Nederland te blijven. Iedereen zegt altijd dat er in nederland ook zal moois te zien is, en dat geloof...
  25. G

    mijn vriendin is zojuist vertrokken voor examen

    mijn vriendin stapt net in de auto om naar de rijschool te rijden, om daar ons koekblik even in te ruilen voor de lesmotor, Daarop rijdt gaat ze om 13:05 haar examen mee rijden! Ze is net voor 1 april al eens op geweest. en toen gezakt door een stom puntje, voor de rest ging alles perfect...
Terug
Bovenaan Onderaan