Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dracx
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dracx

    Garage/Stalling te huur Utrecht, Oog in al-Lombok

    Hoi :W, Ik heb per direct een plek vrij voor een gelukkige brommert die het hele jaar droog kan staan. :Y De garage heeft geen stroom of watervoorziening. Het is er goed droog en ruimte genoeg om je kleding/helm op te hangen. Je deelt 'm met twee andere motoren en ze staan naast...
  2. Dracx

    Garage/Stalling te huur Utrecht, Oog in al-Lombok

    :W Hoi, Één van m'n maten is verhuisd en nu gaat zijn brommer hem eind juni achterna. '( Dat betekent een plekkie vrij voor een gelukkige brommert die het hele jaar droog kan staan. :Y De garage heeft geen stroom of watervoorziening. Het is er goed droog en ruimte genoeg om je...
  3. Dracx

    Richa Kevlar Jeans Mt. 32

    Te koop/te ruil! Mooie broek overgenomen op de gok, maar ik pas 'm helaas niet. Hij is dus 3e-hands, maar nog nooit gedragen ;) Richa Metal Man Kevlar Jeans mt 32 Kniebescherming zit er al in! Art.nr.7MKH100 Op de plaatjes lijkt het wat blauw, maar het is zwart...
  4. Dracx

    Iemand mooie route op de plank liggen? Drenthe ---> Harz

    Hallo allen, Eind Mei gaat er een weekend naar de Harz gestuurt worden, nu zijn er overal wel routes te vinden om in de Harz te rijden. Ik ben dus op zoek naar een mooie route naar de Harz. We gaan op vrijdagmorgen rijden en willen een mooie tocht binnendoor maken. Het gaat dus echt om de...
  5. Dracx

    10.093 Motors verkocht in '12! Jouw gok voor '13

    Roept u maar! Winnaar krijgt van mij een kratje pils naar keuze *O* -Inzendingen sluiten om 00u00 op 01-02-2013 (tot februari dus) -1 inzending per gebruiker - postwijzigingen na 31-01-'13 worden niet meegenomen in de notering Mijn inzending: 8.236 Motorfietsen De...
  6. Dracx

    *Dracx stelt zich voor*

    Beste M-F ers, Ik ben 29, woon in Utrecht en mag donderdag op voor m'n AVD. Zolang als ik de zenuwen de baas kan zijn heb ik er alle vertrouwen in. Blijft toch spannend! Lees al een tijdje mee en nu dan ook wat actiever dus. Rond half mei wil ik een fiets gaan kopen. Zal er tegen die...
Terug
Bovenaan Onderaan