Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sander-ja
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sander-ja

    Honda CB600 F Hornet 2010

    Te koop: Honda Hornet uit 2010 Km-stand: 36997 km Bouwjaar: 2010 Leuke sportief sturende motor in de juiste kleurstelling. Betreft het 2010 model dus voorzien van instelbare vering voor en -achter, zwart frame en zwart dashboard. De motor is tevens voorzien van een G&G einddemper t.w.v. €...
  2. sander-ja

    Kawasaki KLR 600 1990

    Te Koop: Kawasaki KLR 600 B Km-stand: 63448 km Bouwjaar: 1990 Leuke, goedwerkende fiets. Gebruikt als tweede motor voor ritjes in de buurt en af en toe eens een bospad of stuk bouwland. Ik wil nu na drie jaar trouwe dienst (heeft me nooit laten staan) weer eens wat anders. De motor is netjes...
  3. sander-ja

    Benzinekraan Yamaha TRX lekt

    Eén van de carburateurs van mijn Yamaha TRX gooit er benzine uit via het aflaat slangetje (waarschijnlijk een vastzittend, of niet goed dichtend vlotter). Om bij de carburateurs te kunnen heb ik vandaag de tank van de motor gehaald. Maar nu blijkt de benzinekraan niet te sluiten. De benzine...
  4. sander-ja

    Hoi ik ben Sander

    Ik lees hier al een tijdje achter de schermen mee, maar voor ik begin te posten zal ik me eerst eens voorstellen: Ik ben Sander, net 22 jaar oud en werkzaam bij een bouwkundig adviesbureau. Ik heb september 2011 mn A-rijbewijs gehaald (tot mn 21e gewacht) en afgelopen winter wat geoefend op...
Terug
Bovenaan Onderaan