Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Smerigdier
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Smerigdier

    Zx6r 1995 slaat af stationair (ook rijdend)

    Mijn ouwe (nu minder)vertrouwde beesje slaat nu een tijdje uit zijn eigen af Hij sloeg voorige week ineens meermaals af bij het stoplicht... Moet bij het stoplicht ietsjes gas bij geven anders kan die af slaan Maar vandaag onder weg naar het werk sloeg die 2keer af tijdens het rijden...
  2. Smerigdier

    Berik motor jeans (maat 32)

    Verkoop hierbij mijn berik motor jeans, maat 32 helaas want ik vind hem prachtig, maar hij is toch te groot, slechts paar keer gedragen dus nog zo goed als nieuw. omschrijving: Casual over straat en met dezelfde jeans veilig op de motor! De jeans van Berik zijn uitgevoerd met diverse...
  3. Smerigdier

    Gezocht; dames jas, maatje xs

    Aangezien me vriendin steeds vaker aandringt om ons op de motor te verplaatsen en mijn 2de jas voor haar een jurk is, zoek ik een jasje (als het even kan ook handschoenen) Ze is 155cm lang en weegt weinig...., :9 Zoek dus een dames jas maatje XXS of XS voor een schappelijke...
  4. Smerigdier

    Mcaffee, waarschuwingen op advertentie

    McAfee begon ineens waarschuwingen te geven, daarnaast zijn er advertenties geblokkeerd http://img338.imageshack.us/img338/982/naamloosee.jpg
  5. Smerigdier

    Met me smoel op de foto, Beter laat dan nooit!

    Hallo iedereen, voeg mij even bij de vele nieuw komers hier vandaag :W Lees stiekem al bijna een jaar mee en heb links en rechts ook al gepost, maar me nooit netjes hier aangemeld :$ Heb me A'tje toch al bijna 8 maanden maar pas 3 weken terug me eerste motor gekocht. Een knal groene kawa...
  6. Smerigdier

    Textiel Broek, A-Pro Evo line

    Mag slot op / verwijderd :W
Terug
Bovenaan Onderaan