Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Moto_Marcel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Moto_Marcel

    Motor huren Gardameer

    Beste luitjes, Komende zomer gaan wij op vakantie naar het Gardameer. Nu zat ik er aan te denken om voor 1 a 2 dagen een motor te huren. Heb al even op google rondgekeken maar kom dat vooral Vespa verhuurders tegen -_-. Weet iemand een adresje of tips om goede verhuurders te vinden? Groeten...
  2. Moto_Marcel

    Zool van motorlaars vernieuwen

    Beste Medemotorrijders, De zool van mijn alpinstars SMX-Plus motorlaars is aardig aan het slijten maar de rest van de laars is nog een nieuwstaat. Zou het mogelijk zijn om de zool van de schoen te laten vervangen bij een schoenmaker bijvoorbeeld? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben...
  3. Moto_Marcel

    Welke route richting Florence

    Beste medemotorrijders, Aankomende zomer ga ik 3 weken naar Italië op vakantie. De motor gaat mee op de aanhanger zodat we daar mooie rondritten kunnen maken. Echter heb ik nog mijn twijfels over de route die we rijden naar Florence toe. Via google zijn er een aantal mogelijkheden die volgens...
  4. Moto_Marcel

    MEGA Motormarkt Goedhart Motoren 23-24 Sept

    Zijn er nog mensen die een kijkje gaan nemen bij Goedhart motoren in Bodegraven dit weekend? Ik ga zondag een kijkje nemen. Dit bericht stond op hun site: Ja ja, het is weer bijna eind september en dus tijd voor onze jaarlijkse MEGA Motormarkt! Hét motorfestijn in Bodegraven, met muziek...
  5. Moto_Marcel

    MyRouteApp, navigatie app voor motor

    Hallo allemaal, De meeste hebben ongetwijfeld gehoord van het webbased programma: MyRoute app. Ik heb al eens even rondgekeken maar heb nog mijn twijfels bij het programma. In hoeverre kan het programma echt basecamp vervangen? Zelf rijd ik met een Garmin en gebruik ik tot op heden...
  6. Moto_Marcel

    Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

    Net dit bericht gelezen... Het lijkt nog een proef maar zou me niks verbazen als dit er nu gewoon doorheen gedrukt gaat worden. Pilot: motorrijders in weekend niet welkom op Lekdijk-West (Lopik)
  7. Moto_Marcel

    Midden Nederland naar Annecy

    Hallo allemaal, Komende zomer ga ik op vakantie naar t gebied rondom het meer van Annecy. De heenroute heb ik al gemaakt en gaat eerst over een stuk snelweg, dan door de eifel richting het zwarte woud. Vlak voor de Zwitserse grens ga ik door een stukje Jura naar het het meer van Annecy...
  8. Moto_Marcel

    Hoe aanhanger verbouwen tot motoraanhanger?

    Hallo medemotorrijders, Sinds korte tijd ben ik aan het kijken voor een motor aanhangertje voor achter de auto. Een hele nieuwe kopen laat mijn budget op dit moment helaas niet toe. Echter heb ik nog wel een karretje staan wat omgebouwd kan worden zodat de motor er op kan. Nou heb ik al een...
  9. Moto_Marcel

    Accu overleden?

    Beste mede mf'ers, Gisteren besloten de motor te pakken. Alles netjes op gezadeld en klaar voor vertrek. Wil ik hem starten, klinkt de startmotor alsof mijn accu leeg is. Hij draait 1 slag maar niet krachtig genoeg om te starten. Ik vond dit al een beetje vreemd want twee weken geleden nog...
  10. Moto_Marcel

    Randje bij de kuipruit

    Beste mede-forummers, Bij veel motoren zie ik dat mensen een soort rubber-plastic achtig randje over de rand van hun kuipruitje hebben. Zelf vind ik dit er erg verzorgt en netjes uitzien maar heb nog geen plek kunnen vinden waar ik deze opzetstukjes kan kopen. Ik heb de zoekfunctie...
  11. Moto_Marcel

    Bijrijder grip

    Hallo allemaal, Sinds een tijdje rijd ik af en toe met mijn vriendin achterop, nu ben ik op zoek naar iets zodat ze zich goed kan vasthouden. Op internet kwam ik het volgende tegen Klik! Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Heb al verschillende tips gelezen wat betreft het rijden met...
  12. Moto_Marcel

    GSX-R 750 2000 monoseat

    Hallo, Ik ben op zoek naar het monoseat kapje voor mijn gsxr 750 uit het jaar 2000. Dus niet het zadel maar juist de monoseat! Vriendelijke Groeten, Marcel
  13. Moto_Marcel

    Ervaringen Mamoto

    Hallo allemaal, Ik rijd nu sinds een week op een Suzuki GSXR 750 en was een beetje rond aan het kijken voor uitlaten. Net kwam ik deze website tegen Klik! Ze bieden dempers tegen, in verhouding tot grote merken, een lage prijs... Is er iemand die toevallig ervaring heeft met dit bedrijf...
  14. Moto_Marcel

    Voorstellen

    Beste mf'ers, Mijn naam is Marcel van Delft en ik kom uit Valkenburg ZH. Ben nu 20 jaar oud en ga komende maand beginnen met het lessen voor mijn motorrijbewijs. Voorheen heb ik vanaf mijn 16de dagelijks op mijn Aprilia RS50 gereden maar wil nu toch echt doorgaan voor het echte werk. Mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan