Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tip
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tip

    Aprilia pegaso trail 650

    Omdat ik dit voorjaar mijn A rijbewijs wil halen, zet ik mijn Aprilia pegaso trail te koop. De motor komt uit 2009. De motor is in nette staat, maar heeft bij één van de vorige eigenaren wel wat pekel gezien. Dit resulteerde in enkele blaasjes op het motorblok. Mij heeft het nooit gestoord...
  2. tip

    Aprilia pegaso trail 2009 stotteren koude motor

    Sinds twee maanden ben ik in het bezit van een Aprilia pegaso trail uit 2009. Tot nu toe reed de motor altijd perfect. Bij koude motor wilde hij wel eens sputteren maar zodra hij op bedrijfstemperatuur is, is er absoluut niks aan de hand en loopt hij super. Vandaag was het sputteren zo erg dat...
  3. tip

    Ervaring Benelli 1130 Tre-k gevraagd

    Mijn vader is op zoek naar een nieuwe motor. Zijn oog is gevallen op de Benelli 1130 tre-k uit 2015 vanwege het relatief lage gewicht, de uitstraling en het vermogen. Nu kan ik echter weinig vinden over deze motor op het internet (en dit forum), behalve dat de eerste types een slechte...
  4. tip

    Honda cb400f project

    Afgelopen zaterdag heb ik een Honda cb400f opgehaald. Nu is het de bedoeling dat ik deze ga ombouwen naar een street tracker. De Honda heeft, volgens de vorige eigenaar, in 2009 voor het laatst gelopen, dus ik ga alles af. Zoals zichtbaar op de foto is het een beste opknapper...
  5. tip

    4x knipperlicht (bobber/chopper?)

    Ik heb een setje van 4 knipperlichter over. In eerste instantie gekocht voor mijn savage, maar ik ga deze toch niet gebruiken. Twee stuks hebben een montagering voor de voorpoten. (dia 39) Eventueel kan ik ringen meeleveren voor kleinere voorpoten (gemak van een 3d printer) Foto's...
  6. tip

    Suzuki ls650 loopt alleen stationair

    Ik heb sinds vorige week vrijdag een suzuki savage in bezit. Ik ben de tweede eigenaar en de motor heeft nog maar 7000miles gelopen. Het is niet de eerste opknapper die ik gehad heb. De motor liep niet (8jaar stil gestaan) dus de kleppen gesteld, oliewissel e.d. en de carburateur maar eens...
  7. tip

    Yamaha xt550 cdi

    Zoals de titel. Een goed werkende cdi gevraagd.
  8. tip

    Honda FT 500 start niet

    Ik heb sinds een paar weken een honda ft500 gekocht. Deze had een poos stilgestaan en startte niet. In eerste instantie ging ik uit van de carburateur. Ik heb wel vaker een opknappertje gehad en normaal kost het niet veel tijd en inspanning om een oudere motor aan de praat te krijgen. Nu...
  9. tip

    Uitlaatcollector honda cb400n

    Zoals de titel. Ik geloof dat de collector van een cm450 ook past.
  10. tip

    Honda CB400N Pekelfiets

    Een tweetal weken geleden was ik, in eerste instantie, voor de lol aan het kijken naar opknappers op speurders. Afgelopen half jaar ben ik druk geweest met het opknappen van mijn yamaha xt550 en eigenlijk vond ik het best jammer om met de yamaha de herfst/winter door te moeten. Mijn oog viel...
  11. tip

    Yamaha xt550 dynamo kapot?

    Vandaag deed plots de verlichting het niet meer van de motor. Ik ging er eerst vanuit dat het de zekering was (5A) maar deze bleek gewoon heel te zijn. De lampjes e.d. zijn ook gewoon heel. Ik heb in plaats van een accu een condensator gemonteerd, deze was echter totaal kapot. De...
  12. tip

    Suzuki gs500 kuipbevestigingsdelen

    Zoals de titel. Ik ben op zoek naar de bevestigingsbeugeltjes voor de kuip van een suzuki gs500.
  13. tip

    Keuren zonder Duitse brief

    Hallo allen, Vandaag ook mijn eerste motortje opgehaald. Een Kawasaki KL250. Van oorsprong was deze motorfiets in Duitsland geregistreerd alleen zijn de papieren verloren gegaan. Ik wil er toch wel heel graag een kenteken op hebben. Hoe kan ik de Duitse papieren opnieuw opvragen zodat...
Terug
Bovenaan Onderaan