Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Defolio
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Defolio

    Honda CBR 600F Dubbele koplamp

    Hallootjes, ik bezit een Honda CBR 600F(i) uit 2003. Deze heeft maar 1 dimlicht en 1 grootlicht. Ik ben al een tijdje op zoek naar een mogelijkheid om 2 dimlichten te creeeren. Aangezien het om H7 lampen gaan zou een H4 stekkertje geen oplossing zijn. Ook kwam ik zogenaamde modules...
  2. Defolio

    Originele uitlaat van een Honda CBR 600F 2003

    Ik heb nog een originele uitlaat van een Honda CBR 600F uit 2003 liggen. Mag weg voor 5 tientjes! Stuur me maar een pb bij interesse.
  3. Defolio

    Diverse onderdelen CBR Fireblade SC33 1996/1999

    Verkeerd in uitstekende staat. Alles mag weg tegen elk aannemelijk bod! Mag in 1x, mag ook per onderdeel. Seatcover (Origineel) Achterlicht (Origineel) Knipperlichtjes (Origineel)
  4. Defolio

    Richa Motor jas, Maat XS voor een leuk prijsje

    Te koop: Richa Textiel Motor Jas, universeel. Maat XS. In zeer goede staat, geen schade of vlekken. Ademend en waterdichte Reissa membraan Verstelbare Taille voor een betere pasvorm. CE goedgekeurde schouder en elleboog protectie Mesh voering (Netvoering) Mesh stof voor ventilatie...
  5. Defolio

    Gestolen Rotterdam Zevenkamp Honda CBR 600 RR 2006 MR-DR-65

    GESTOLEN in Rotterdam Zevenkamp: Honda CBR 600 RR, 2006 kenteken: MR-DR-65 Stond op slot en onder zeil, alsnog meegenomen op de nacht van 25 op 26 Maart. Kenmerken: lichte krassen op het blok aan de rechter zijde, krasjes op het remvloeistofbakje aan de rechter kant..
  6. Defolio

    Motorstalling in Capelle a/d IJssel gevraagd / gezocht

    Ik ben op zoek naar een motorstalling in Capelle aan den IJssel. Het liefst in de buurt van de Hoeken of De Terp. Ik had al eens gekeken naar zo'n commerciele box zoals Shurgard, maar de afstand is helaas te ver. Wie o wie heeft de gouden tip?! 8-)
  7. Defolio

    Ervaringen HJC (SY MAX 3) helm

    Goedendag, ik heb vanmiddag weer eens wat helmen gepast. Helaas is de vorm van m'n hoofd niet bepaald makkelijk voor helmen en was het ook een ramp om een goed lekker zittend (systeem-)helm te vinden. Echter... de HJC SY MAX 3 zat als gegoten. Nu is het wel zo dat showroom passen anders is...
  8. Defolio

    Kleding: Leder of Textiel?

    Ik vraag me af wat jullie zoal dragen qua bescherming op de (sport)fiets; Leder of textiel? Losse delen of een gehele pak? En wat voor 1? Ik neig zelf tot aanschaf van een lederen pak, maar dan vraag ik me af of deze dan zowel in de zomer en in de winter te gebruiken is. Of dat ik dan...
  9. Defolio

    Muziek via iPhone - Beluisteren in Helm (ook van passagier)

    Ben al een tijdje zoekende geweest op het net naar de juiste oplossing. Maar helaas zonder doorslaggevende resultaten... Vandaar dit draadje: Ik ben op zoek naar een systeem(helm), waarin het mogelijk is om samen met een passagier, muziek te kunnen beluisteren via de iPhone. Ik heb op de...
Terug
Bovenaan Onderaan