Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Webster
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Webster

    Achterbrug SV1000S

    Achterbrug voor een Suzuki SV1000S of SV1000N K4 In goede staat Bouwjaar: 2004 Compleet met linksysteem voor schokbreker Vraagprijs: € 150,-
  2. Webster

    Frame + kenteken SV1000S

    Frame, SV1000S K4 Bouwjaar 2004 Lichte gebruiksporen Kentekenpapieren aanwezig Kentekenplaat aanwezig Vraagprijs: € 850,-
  3. Webster

    Motorblok SV1000S

    Te koop: Motorblok voor een Suzuki SV1000S of SV1000N K4 In goede staat Bouwjaar: 2004 KMstand: 47.000 Compleet met gasklephuizen, bobines, oliekoeler enz. € 700,-
  4. Webster

    Bridgestone BT021F 120/70 ZR17 (gebruikt)

    Te koop: Gebruikte Bridgestone Battlax BT021F met nog ruim voldoende profiel. Maat: 120/70 ZR17 Exclusief de velg Band is nog in goede staat en mooi rond afgesleten, dus ook de zijkantjes zijn gebruikt. Stuurgedrag is nog helemaal goed. Gaat weg omdat ik achter een...
  5. Webster

    Stalling omgeving Groenlo

    Vanwege het feit dat mijn berging alleen te bereiken is via een trap, haakse bocht en te smalle deur zoek ik een stalling voor mijn motor. Wie heeft er in de buurt van (of liever nog ín) Groenlo een ruimte over waar ik mijn motor kan stallen zodat ik hem ongestoord kan pakken als ik een ritje...
  6. Webster

    6 juli rijden omgeving Arnhem

    Wie heeft er vanavond zin om een stukkie sportief te toeren in de omgeving van Arnhem? Ik ben aanwezig. 2ManySanders ook. Iemand een idee waar we af kunnen spreken, en een leuke route? :]
  7. Webster

    14 mei toertocht Kmar

    Ik weet dat er hier op het forum minstens 3 man bij de Kmar werken. Zijn er ook bij die meegaan met de Kmar toertocht naar Duitsland 14 mei? Ik ga namelijk mee als introducé (lekker infiltreren ;) en was dus even benieuwd.
  8. Webster

    Welke maat combi ???

    Hoi, Ik was net even op marktplaats op zoek naar een mooie combi voor weinig. Maar heb eigenlijk geen idee welke maat ik heb :? |( Ik ben 1.76 en weeg 72 kg (Kortom, ik heb een goddelijk lichaam :P ) Wie is net zo goddelijk en wil even melden welke maat ie heeft??? Ja, ik weet dat ik...
Terug
Bovenaan Onderaan