Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Monsma
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Monsma

    Te koop diverse onderdelen.

    Zoals de titel spreekt: Set lightech chain adjusters Kleur blauw Verkeren in nette staat Prijs €100,- Fabbri kuipruit Verkeerd in nette staat geen diepe krassen Prijs €25,- Barracuda stuuruiteinde Geen beschadigingen vanaf de grond Kleur zilver-grijs Prijs €10,- Standaard voor Suzuki Gsxr k8...
  2. Monsma

    Te koop Fabbri kuipruit

    Te koop Een Fabbri kuipruit Verkeerd ook in nette staat 25 euro Info via pb
  3. Monsma

    Standaard & kentekenhouder RG nieuw*

    Te koop Een standaard voor Suzuki Gsxr 750 k8. Helemaal nieuw Is voorzien van nieuwe lak laag (gepoedercoat) Vraagprijs €50,- R&G Korte kentekenhouder Nieuw Vraagprijs €50,- Voor info kunt u mij een pb sturen. Of een mailtje anne_monsmah15[at]hotmail.com
  4. Monsma

    Barracuda Spiegels D version met Led geïntegreerde knipperli

    Barracuda Spiegels Type D version Met led geïntegreerde knipperlichten Nieuw (Foto's zijn ter verduidelijking het betreft een nieuwe set. Twv 165€.)
  5. Monsma

    Remklauw 84mm (achter) silver

    Goedemiddag Ik ben op zoek naar een remklauw merk brembo voor de achterschijf. Kleur silver. Boutafstand 84 mm. Wie weet waar ik deze in Nl kan bestellen? Groetjes Anne Monsma
  6. Monsma

    Te koop enkele onderdelen

    Goedenavond, Bij het opruimen van mijn hok kwam ik enkele onderdelen tegen welke ik niet gebruik of ga gebruiken. Yoshimura Frame protectors (Nieuw) Voor GSXR k6-K9 Vraagprijs 90€ Set Smoke knipperlichten (nieuw) Vraagprijs 25€ Set haakse ventiel doppen (nieuw)...
  7. Monsma

    Yoshimura R55 hitteschild

    Hallo. Voor mijn Suzuki Gsx-r '08 ben ik op zoek naar een Yoshimura r55 hitteschild. Iemand een idee waar je deze kunt verkrijgen? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet Anne Monsma
  8. Monsma

    Nieuwe onderdelen suzuki gsxr 2008

    Te koop nog een aantal gebruikte onderdelen: - gebruikt zadel http://imageshack.com/a/img924/4706/ZqNTpn.jpg - kettingkast zwart http://imageshack.com/a/img924/4706/ZqNTpn.jpg - achterhugger nette staat http://imageshack.com/a/img924/4706/ZqNTpn.jpg - rempomp achter (zitten helaas 2...
  9. Monsma

    Diverse onderdelen voor Suzuki GSXR 750 k8

    Hallo, Ik heb nog een aantal onderdelen voor een Suzuki gsxr 750 k8 nieuw en gebruikt. Set hendel orgineel wel gebruikt Koppelingshendel heeft wel een beschadiging. Info via de mail: anne_monsmah15@hotmail.com of WA 0622671876
  10. Monsma

    Achter voetsteunen

    Hallo, Ik heb al de zoek functie gebruikt maar kan het helaas zo gou niet vinden. Maar ben dus op zoek naar achter voetsteunen voor een Suzuki GSXR 750 k8 eentje waarop geen bevestiging zit voor de uitlaat beugel. Misschien heeft iemand een linkje of idee waar dit te verkrijgen is. Alvast...
  11. Monsma

    Even voorstellen:

    Hallo motor-fanaten, Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een Suzuki GSX-r 600. Prachtig fietsje en rijdt zeer fijn. Tellerstand rond de 20k. En optisch in zeer goede staat. Ben er zeer content mee.Bouwjaar 29-12-2005. Dan wat persoonlijke details van de bestuurder, mijn naam is Anne...
Terug
Bovenaan Onderaan