Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Rottentweetie

    Vonken creëren bij haarspeldbochten

    Beste mensen, Eind september ga met een groep in Duitsland beetje rond crossen.. Nu leek het me leuk om tijdens de haarspeldbochten eens wat mooie vonkjes te creëeren.. Nu dacht ik altijd dat hier speciale blokjes voor waren.. En ik dacht dat dit altijd Magnesium was, maar als ik daarover op...
  2. Rottentweetie

    Motorfiets voor de kleinere vrouw?

    Beste mede motor-forummers, Even een vraagje. Wie weet er een motorfiets die geschikt is voor de vrouw die net even wat kleiner is? (denk aan 1,60m) Ik heb al een beetje zitten zoeken, maar kan niet echt iets vinden. Alvast dank! Kevin 8-)
  3. Rottentweetie

    Verzamelplaats Zuid-Holland MFMM: McDonalds te Spijkenisse

    GeAnnuleerd!! Beste mensen, Het is bijna zover! 12 mei de Motor-Forum-Mega-Meeting! Ik zag alleen dat er nog geen topic was gemaakt voor het Zuid-Westen van het land! Dus daarom open ik nog even dit topic; speciaal voor diegene die graag nog mee willen! De bedoeling is om bij de...
  4. Rottentweetie

    Met Honda Super Magna VF700C richting luxemburg

    Beste mensen, We willen van de zomervakantie op de motor naar Luxemburg. (Voor de 1e keer motorvakantie) Nu heb ik een Honda Super Magna en de heb ik al gemerkt dat universele zijtassen niet gaan werken ivm de knipperlichten die dan in de weg zitten. Nu is mijn vraag: Hoe kan ik het...
  5. Rottentweetie

    Grootste motor Demonstratie/Manifestatie te Belgie 28April

    Beste Bikers! 8-) Het is misschien al wat aan de krappe kant maar ik wilde het toch nog even met jullie delen. 28april word er de grootste MotorDemonstratie/Menifestatie gehouden in Belgie, Brussel. Deze demonstratie word gehouden om de akelige plannen tegen te gaan om de APK keuring ook...
  6. Rottentweetie

    Rottentweetie: En mijn Honda Super Magna VF700C

    Beste mensen, Bij deze wil ik me even voorstellen, samen met mijn grote vriend: Honda Super Magna VF700C. Ik ben dus Kevin, 22 jaar oud, wonende in Spijkenisse! Heb sinds een half jaartje mijn motor-rijbewijs en vind het Fantastisch! Ik probeer, zodra het mooi weer is, zoveel mogelijk...
Terug
Bovenaan Onderaan