Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pmugen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. pmugen

    TK: Alpinestars 2-delig koelederen motorpak

    Te koop een zgan Alpinestars motorpak in EU maat 54. Het pak is 2 delig, maar makkelijk aan elkaar te ritsen en uiteraard is het ook los van elkaar draagbaar. Het pak is niet vaak gedragen en ziet er ook als nieuw uit. De Alpinestars kneepads hebben de grond nog nooit geraakt. en juist ook als...
  2. pmugen

    TK: Laser hotcam carbon high mount dempers VTR SP1

    Op aanraden van Jeroen maar eens een apart topic geopend voor de hotcams. Ik heb nog te koop: Laser Hotcam Carbon High Mount Dempers voor de VTR SP1. Ze zijn nog perfect en ze klinken erg lekker. Er zitten bij die hun werk goed doen als je ze erin schroeft. Reden van verkoop: ze liggen...
  3. pmugen

    Te koop: onderdelen rode VTR SP-1

    Ik heb te koop voor een VTR SP-1: linkerkuipdeel z.g.a.n. rechterkuipdeel z.g.a.n. Topkuip lichte beschadigingen Tank (reeds verkocht) Carbon Laser Hotcams High mount Voor serieuze biedingen graag pmén. ps. ik heb er geen foto's van op verzoek zal ik die nog maken.
  4. pmugen

    Entreekaart motorbeurs utrecht 10€

    We hebben een entreekaart over voor de motorbeurs in Utrecht, er heeft iemand af moeten zeggen. De kaart mag nu weg voor 10€, bij de ingang betaal je nog 17,50€ ophalen in nunspeet (omgeving harderwijk) grt. patrick ps. reageren via pm!!
  5. pmugen

    damen leren combi pak maat 54

    Ik heb een Damen Leathers leren combi pak te koop, maat 54. Reden van verkoop is dat deze na aanschaf van een ander nieuw pak overbodig is geworden. Bieden vanaf 50 euro via mail: elbando apenstaartje hotmail punt com uiteraard niet onbelangrijk, ik ben zelf 1.90mtr lang en weeg...
  6. pmugen

    Stalen tandwiel 40-tands "vtr sp1"

    Ik heb een nieuwe 40-tands stalen tandwiel (achter) te koop. Ik zet zelf een 42 tands op mijn sp en heb deze over. (het betreft een sunstar). Vraagprijs 30 euro (inclusief versturen) of doe een goed bod! *D Goede kwaliteit.
  7. pmugen

    gezocht: tank vtr sp1

    Gezocht een onbeschadigde tank voor mijn vtr sp1. De sp is tijdens vakantie op het stepje van een gsxr gevallen -O- en ik zoek een nieuwe of iemand die het netjes kan repareren!
  8. pmugen

    gezocht achterschokbreker voor kawasaki klr 650

    Ik zoek voor mijn zwager een achterschokbreker voor een kawasaki klr 650, bouwjaar 1987 t/m 1989 en later een tengai genoemd van bouwjaar 1989 t/m 1992. Heeft iemand dit gereviseerd dan wel 2de hands liggen voor een redelijk prijsje? Of is er iemand die voor weinig ;) de bestaande...
  9. pmugen

    Gezocht: koppelingshendel voor VTR SP1

    Ik zoek nog een koppelingshendel voor een VTR SP1... iemand die die toevallig nog heeft liggen voor een vriendenprijsje? Anders bestel ik een nieuwe... ;)
  10. pmugen

    bagagerek voor SP1

    Beste mensen, ik wil graag iets van een bagagerek maken voor mijn SP1 voor de langere vakanties, iemand ideeën? Of is er stock iets te koop? Ik kan er tot nu toe niks over vinden... |(
  11. pmugen

    Wie-o-wie stopte diesel in zijn mooie 749???

    ;( Wat deed mij dat pijn om als motorliefhebber, zijn koekblok volgooiende met v-power diesel bij de shell pomp bij Vianen aan de A27... die motorrijder te zien staan in de snikhitte... Hij had diesel getankt in zijn rode 749 |( ;( ... Creatief met rietjes was zijn oplossing, helaas had...
Terug
Bovenaan Onderaan