Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Bitaktus_Snellus

    GR!P paddock stands, 3 stuks

    -verkocht-
  2. Bitaktus_Snellus

    Aprilia RS 660

    Van Nieuwsmotor.nl https://www.nieuwsmotor.nl/persberichten/24661-nieuw-aprilia-rs660 "De Aprilia RS 660 maakt zijn debuut. Dit nieuwe sportieve concept gebruikt racetechnologie voor meer rijplezier op de weg. Een uitzonderlijk chassis, verlaagd gewicht, de nieuwe twin motor met 100 pk...
  3. Bitaktus_Snellus

    ervaringen met Chromeburner.nl en mPartz

    Dag allen, Er wordt hier veel geschreven over webshops, dus ik deel ook maar mijn ervaringen van de afgelopen week: Bij Chromeburner een AGV K5 besteld met extra vizier: + keurige prijs + snelle levering (volgende dag); + nette emails over de status. - geen Bij mPartz een SW...
  4. Bitaktus_Snellus

    GR!P standaards (bokjes)

    We hebben een aantal van dit soort bokjes geërfd. (geen handel dus) Diverse kleuren, diverse soorten: Bokje 1: achterzijde; Bokje 2: voorzijde onder balhoofd; Bokje 3: voorzijde onder de voorvork. allemaal verkocht. Voor de achterzijde twee mogelijkheden: - universele rubberen houders...
  5. Bitaktus_Snellus

    WSBK Misano World Circuit Marco Simoncelli

    En het is alweer tijd voor de ronde van Misano voor de heren Superbikers, Supersporters en Stockers. Voor de World Superbike ronde op het Misano heeft Aprilia flink uitgepakt, naast Leon Haslam en Jordi Torres zal niemand minder dan Max Biaggi weer in actie komen voor de Italiaans...
  6. Bitaktus_Snellus

    Aprilia terug in de MotoGP

    Nog een lange weg te gaan, maar Bautista heeft er gelukkig zin in. Melandri lijkt minder enthousiast na de laatste tests. :X zie ook: Aprilia (@ApriliaOfficial) | Twitter
  7. Bitaktus_Snellus

    WSBK / WSS Portimão

    Komend weekend de WSBK en WSS op Portimao. Aangezien niemand een topic maakt.. :+ Kunnen we er nu in elk geval over lullen. :P Eurosport 1 zondag 6 juli 2014 22:30-23:15 - WK Superbike: Portimão - race 1 23:15-23:45 - WK Supersport: Portimão 23:45-00:30 - WK Superbike...
  8. Bitaktus_Snellus

    WSBK en WSS Magny Cours

    Alweer het op één na laatste raceweekend voor de Superbikes en Supersports. Geen tijd voor een uitgebreide OP, maar nu kunnen we erover lullen. :P
  9. Bitaktus_Snellus

    MotoGP Indianapolis

    Even geen tijd voor een mooie OP, maar nu hebben we wel alvast een discussietopic. :)
  10. Bitaktus_Snellus

    diversen ivm stoppen racen

    Ik heb wat onderdelen over: - originele uitlaatdemper Triumph 675 Daytona 35,- - een watervat (20 liter) 10,- - een schenkkan 10,- - bandenwarmers Bandit (geen foto, zwarte bandenwarmers, groene opdruk). Werken perfect, geen doorbrandplekken. 100,-...
  11. Bitaktus_Snellus

    WSBK en WSS Donington

    Komend weekend staat Donington op het programma! bron: www.worldsbk.com
  12. Bitaktus_Snellus

    Caravan met luik

    Te koop: mijn caravan die ik een paar jaar heb gebruikt voor het overnachten op circuit. Prijs: 175,- Ingebouwd keukenblokje. Zowel stromend water als gas is door mij niet gebruikt. Wateraansluitingen zijn er bijna niet op het circuit en gas heb ik niet aangedurfd. Boven het...
  13. Bitaktus_Snellus

    Triumph 675 Daytona racer

    Triumph 675 Daytona - bouwjaar: 2007/2008 - kilometerstand: 12.000 - blok heeft gelopen: 6.000 (waarvan 5.000 op straat) Opties/accessoires: - Powercommander III-usb - Leo Vince SBK-demper - uitlaatbochten zonder KAT en EXUP; - TRW Lucas rearset (gewone schakeling, voor omdraaien...
  14. Bitaktus_Snellus

    MOTOGP: Maleisië

    De zestiende race van dit seizoen zal plaatsvinden in Maleisië en wel op het circuit van Sepang. Het is de tweede race in een reeks van drie races in drie weken. Het Sepang circuit heeft twee lange rechte stukken en het zal dus weer moeilijk worden voor de CRT-machines. Het start finish...
  15. Bitaktus_Snellus

    MOTOGP: AirAsia Grand Prix of Japan - Motegi

    We naderen de eindfase van het MotoGP wereldkampioenschap dat nu drie opeenvolgende races in het verre oosten voor de boeg heeft, belangrijke races voor klassementsleider Jorge Lorenzo en zijn rivaal Dani Pedrosa. Met nog vier races op de kalender en dus 100 punten te verdelen zijn er nog tal...
  16. Bitaktus_Snellus

    WSBK Portimao

    WORLD SBK Portimao: Vanaf eind juni was de voorsprong van Max Biaggi in rap tempo aan het slinken tot Marco Melandri in de tweede race in Moskou voor zijn landgenoot kwam te staan en de leiding in het klassement over wist te nemen waarbij Melandri meteen 18,5 punt voorsprong nam op Biaggi...
  17. Bitaktus_Snellus

    te koop: Triumph 675 Daytona RACER

    Na 2 seizoenen KNMV-cup met deze Triumph is het tijd voor wat anders. Daarom te koop: ER GAAT NIETS APART WEG VOOR DE MOTOR VERKOCHT IS!!! Triumph 675 Daytona - bouwjaar: 2007/2008 - kilometerstand: 12.000 - blok heeft gelopen: 6.000 (waarvan 5.000 op straat) Opties/accessoires: -...
  18. Bitaktus_Snellus

    MotoGP: Grand Prix van Brno (Tsjechie)

    Komend weekend gaan de heren naar Brno voor alweer de volgende ronde van het kampioenschap. MotoGP vrijdag 24 augustus 2012 10:10 - 10:55Eerste vrije training 14:10 - 14:55Tweede vrije training zaterdag 25 augustus 2012 10:10 - 10:55Derde vrije training 13:55 - 14:55Kwalificatie...
  19. Bitaktus_Snellus

    samenvoegen (amateur)motorsporters?

    Is het een idee om de sportende MF'ers, dus ZAC'ers, KNMV-cup'ers, ONK'ers, Supermoto, Cross samen te voegen in één categorie? De ONK'ers (SS en SBK) zitten in Motorsport Algemeen Kampioenschappen cross/supermoto zitten in off/allroads & SM. ZAC/KNMV cup zitten samen nu. ONK (SS en SBK)...
  20. Bitaktus_Snellus

    Assen - zaterdag 18 augustus

    Te koop mijn circuitdag van 18 augustus aanstaande. Dat is op een zaterdag. Organisatie is Danhoff Motorsport. Mag weg tegen kostprijs: € 204,-.
  21. Bitaktus_Snellus

    Baggelhuizen wéér in actie tegen circuit

    Vandaag in het Dagblad van het Noorden gelezen: De Stichting Geluidshinder Baggelhuizen gaat opnieuw (jarenlang?) procederen tegen het circuit Assen, meer precies de benodigde vergunningen. Ga toch lekker verhuizen denk ik dan.... :r
  22. Bitaktus_Snellus

    MotoGP Bandenwarmers met regelbare thermostaat

    Te koop aangeboden een aantal bandenwarmers. Het zijn allemaal bandenwarmers van MotoGP met een regelbare thermostaat. 1 x voorband, helemaal OK, leeftijd onbekend, € 55,- 1 x voorband, paar bruine vlekken van de draden, 2 jaar oud. € 35,- 1 x achterband, paar bruine vlekken van de...
  23. Bitaktus_Snellus

    MotoGP: Grand Prix van Duitsland

    Volgens mij komt Gerrit er niet aan toe. Dus dan moet iemand anders het doen. :o Nog maar net bekomen van de gebeurtenissen in de Dutch TT komen de Grand Prix deelnemers komend weekend al weer in actie, nu op de Sachsenring in het Oosten van Duitsland, de week daarna volgt de Grand Prix op...
  24. Bitaktus_Snellus

    Nieuw tandwiel Aprilia Caponord

    Voor Aprilia ETV Caponord - Esjot stalen tandwiel 45-tands, zwart 15,- Gewoon nieuw. Als er behoefte is aan een foto maak ik die ook wel. :)
Terug
Bovenaan Onderaan