Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: revereruud
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Mijn olie blijft schoon

    Men zegt dat het juist goed is als de motorolie snel zwart kleurt, want dat is een teken dat de olie vuil opneemt. Bij mijn motor( Honda NTV650 ) is de olie zelfs na 3.000 km nog mooi helder. Is dit een teken dat de olie niet goed is, of dat de motor een heel schone verbranding heeft. Kan Honda...
  2. R

    vreemde lekkage

    Wie kan mij helpen deze vreemde lekkage te verklaren. Het betreft een Honda NTV650 Revere uit 1991 met 97.000 km Motor loopt verder perfect en verbruik (nagenoeg) geen olie. Het is geen olielekkage, want het komt uit de aansluiting van het inlaatrubber op de inlaatspruitstuk van de voorste...
  3. R

    hoe winterhard maken?

    Beste collega's, Omdat ik nu deze winter door moet rijden, wilde ik vragen wat de beste methode is om te zorgen dat je motor niet helemaal wegroest door de winterpekel? Alvast bedankt.
  4. R

    hoe winterhard maken?

    Beste collega's, Omdat ik nu deze winter door moet rijden, wilde ik vragen wat de beste methode is om te zorgen dat je motor niet helemaal wegroest door de winterpekel? Alvast bedankt.
  5. R

    Welk merk en type motorolie gebruik u??

    Naar aanleiding van zovel topics over olie, zou ik, en ik denk heel veel anderen, wel graag willen weten welk merk en type motorolie er gebruikt wordt en waarom men daarvoor kiest. Ben benieuwd. Alvast bedankt.
  6. R

    hoe vaak olieverversen

    Beste mensen, Als nieuwe Hondarijder een vraag aan "oude rotten" in het vak. Het instruktieboekje zegt elke 12.000 km verversen van motorolie. Vroeger ( 70tiger jaren ) moest je elke 2.500 km verversen. Is het wel verantwoord zo lang ? Of ben ik gewoon ouderwets? Er zit nu Valvoline Durablend...
  7. R

    Welke olie in Honda NTV en hoe vaak verversen

    Hallo collega's De Honda NTV650 Revere is mijn eerste motor. Kan iemand mij vertellen welke ( merk? ) motorolie ik het beste kan gebruiken. Volgens het boekje mag ik elke 12.000 km verversen. Is dat niet heel erg veel kilometers voor een motorfiets? Ik rij ongeveer 18.000km per jaar, nooit...
  8. R

    Welke olie in Honda NTV650??

    Hallo collega's De Honda NTV650 Revere is mijn eerste motor. Kan iemand mij vertellen welke ( merk? ) motorolie ik het beste kan gebruiken. Volgens het boekje mag ik elke 12.000 km verversen. Is dat niet heel erg veel kilometers voor een motorfiets? De versnellingen schakelen met koude motor...
  9. R

    slecht koud schakelen Honda Revere NTV 650

    Beste collega's Nog een vraag over de Honda NTV650 Revere. Is een prima motor, maar de eerste 5 à 10 km ( koud dus ) schakeld de versnellingsbak ontzettend zwaar. Vooral van 1 naar 2 en terug. En van 2 naar 3 en terug. Heeft iemand dezelfde ervaring en misschien een oplossing. Ik heb diverse (...
  10. R

    versnellingsbak Honda Revere 650

    Beste collega's Nog een vraag over de Honda NTV650 Revere. Is een prima motor, maar de eerste 5 à 10 km ( koud dus ) schakeld de versnellingsbak ontzettend zwaar. Vooral van 1 naar 2 en terug. En van 2 naar 3 en terug. Heeft iemand dezelfde ervaring en misschien een oplossing. Ik heb diverse (...
  11. R

    K&N luchtfilter Hond Revere 650

    Beste collega motorfanaten, Heeft iemand ervaring met K & N luchtfilters op een Honda NTV 650 Revere? Moet de sproeierbezetting veranderd worden? Zo ja, welke dan. Binnenkort moet ik weer een luchtfilter vervangen. Deze kost maar liefst € 48,- !!! Wellicht is dit een goed alternatief. Het...
Terug
Bovenaan Onderaan