Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: madmenno67
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. madmenno67

    Go Pro Storing

    Mijn Black wil niet starten , geen van m'n[volle] drie accu's krijgen hem aan , wisselen van SD aart helpt ook niet. Rode led achterop knippert . LCD scherm reageerd niet , op de pc gaat de laadlamp wel branden, maar pro wordt niet herkend Iemand sugesties ?????????????????????????????????
  2. madmenno67

    Super Moto Meeting 28 JULI Haarlem

    Voor de Super Moto Rijders is er op 28 Juli 13:00u een Meeting bij Mooie Nelweg 2031 Haarlem Voor en Door Super Moto Rijders, maar kijken is natuurlijk ook leuk *D Na het ontmoeten en kijken naar elkaars motors gaan we nog een route rijden :] De route is enkel voor...
  3. madmenno67

    Het grote Husaberg topic 2

    Zoiets dan
  4. madmenno67

    Welke accu zijn het beste in de kou ??

    Mijn Husaberg 650 mag de winter doorrijden, Probleem, Dikke 1cylinder met mini accu + startmotor. Wie heeft er goed ervaringen bijv met Dikke KTM's en winteromstandigheden , en dan op accu gebied ???
  5. madmenno67

    KTM urenteller grijs met oranje display wielomtrek

    Ik wil mijn wielomtrek veranderen in mijn KTM urenteller. Het is de ovale grijze kast oranje display. Wie kan mij vertellen hoe ik de wiel omtrek die oplicht als het display aangaat kan veranderen ivm , winterwielen 21" ipv de 17" SM
  6. madmenno67

    Zweet in m'n handschoenen

    Nu de tijd van de dikkere handschoenen er weer aankomt, wil ik graag weten Hoe houden jullie je handschoenen[leer] fris. Ik krijg toch vaak klamme handjes, en m'n handschoenen worden MUF B| Graag tips en ervaringen , hoe je je handschoenen fris houdt.
  7. madmenno67

    Maxxis SUPERMAXX 120/70 ZR 17

    SUPERMAXX 120/70 ZR 17 Nieuw 75 euri
  8. madmenno67

    Kenny Evasion mt 46

    2
Terug
Bovenaan Onderaan