Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Donkeykong
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Donkeykong

    Proefrijden op crossmotortje voor 6 jarig meisje

    Wie wil mij helpen, of beter gezegd een 6 jarig meisje? Als toen mijn dochter nog baby was rijd ik enduro en sinds ze kan zitten mag ze wel eens een klein stukje voorop de tank en geniet ze met volle teugen. Het zal dan ook niet verbazen dat ze al jaren een eigen motortje wil om te crossen...
  2. Donkeykong

    Helm een ietsje te groot

    Begin van het jaar na veel helmen gepast te hebben een Caberg helm gekocht. Sloot eerst perfect aan, maar na een paar ritten merkte ik op de snelweg dat hij wat te ruim werd en opgetild werd. Terug gegaan naar de motorzaak en die hebben kosteloos kleinere wangstukken erin gegaan. Een kleinere...
  3. Donkeykong

    Waarom je kenteken afdekken of eraf halen bij verkoop motor

    Ik vraag het me toch af, waarom in godsnaam je kenteken afdekken of verwijderen bij het te koop zetten van je motor? Ik zie zoveel advertenties waar dit gedaan is of waar geen kenteken genoemd is. Ik check zelf altijd de gegevens zoals hoeveel eigenaren, hoelang in bezet end. Dit zegt mij erg...
  4. Donkeykong

    navigatie o.b.v. routes op Iphone

    Ik weet het, de vraag is al een peer keer voorbij gekomen, maar ik krijg geen volledig antwoord op mijn wens. Ik wil graag mijn iphone gebruiken voor het rijden van routes. Dit is wezenlijk anders dan navigeren. Hiervoor kan ik gewoon google maps gebruiken. Ik heb meerdere apps getest...
  5. Donkeykong

    Tijdelijk beschermfolie voor lange rit

    Het zal vast al vaker gevraagd zijn, maar een voor mij passend antwoord kan ik niet vinden. Ik heb een Aprilia tuono waarmee ik van de zomer een week weg ga. Natuurlijk moeten er dan spullen dan mee en die wilde ik gewoon achterop vervoeren. Onder het achterspatbord zitten mooi punten om...
  6. Donkeykong

    Stickers lijmen

    Vorig jaar heb ik een nieuw kappenset gekocht en daarop blackbird stickers geplakt. Dit zijn dikke (stugge) vinyl stickers. Deze beginnen op de randjes een beetje los te laten en ik vroeg me af waarmee je dit weer vast kunt plakken. Ik zou kunnen overwegen een nieuw stickerset te kopen maar...
  7. Donkeykong

    Crosskleding

    Ola, Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe broek en shirt. Er is heel veel te krijgen in veel verschillende prijzen. Beats me waarom er zoveel verschil in zit overigens. Nu vroeg in me af of er in de buurt van Eindhoven ook nog winkels zijn die voor aantrekkelijke prijzen sets...
  8. Donkeykong

    MAC Bedaf nog open?

    Weet iemand of MAC Bedaf (Volkel) nog open is en wat een lidmaatschap kost incl licentie end?
  9. Donkeykong

    Offroaders regio Veghel-Uden-Oss

    Hallo allemaal, Ik rijd nu al een tijd OTR maar helaas wel erg vaak alleen terwijl ik genoeg offroaders tegen kom waarvan sommige ook alleen. Nu kan je hier in de regio ook fantastisch rijden, niet voor niets dat hier ook geregeld OTR ritten georganiseerd worden. Het lijkt me leuk om...
  10. Donkeykong

    Husqy WR 360 (2takt) start slecht als hij warm is

    Even wat ideeën op doen. Ik heb een WR 360 die wat moeilijk start als hij goed warm is. Met een koude motor is het met chocke en zonder gas in 1 kick aan. Warm is een heel ander verhaal Voor ik het luchtfilter en bougie vervangen had kon ik hem alleen starten als hij warm was door aan...
  11. Donkeykong

    Even voorstellen

    Hallo allemaal Ik ben weer terug. Enkele jaren geleden ben ik al actief lid geweest en samen met wat andere leden hebben we met BSM (Brabantse Super Motard) er veen ritten gereden. Helaas, na de verkoop van mijn motor is het er niet meer van gekomen. Relatie, trouwen, huis kopen, kind...
Terug
Bovenaan Onderaan