Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Simon4all
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Simon4all

    Gezocht: Uitlaatochten - Honda CBR600F F2/PC25 of PC31/F3

    Mijn uitlaat is sinds deze week lek geraakt, dus moet ik op zoek naar een ander setje bochten. -O- Iemand hier die misschien nog iets heeft liggen? Motor is een CBR600F / F2 / PC25 uit 1995, maar is het model '91-'94. Mocht iemand nog een uitlaatbocht hebben liggen, hoor ik dat graag...
  2. Simon4all

    Het Honda CBR600F/FS Topic deel 100 "Hond(a)urt!"

    *O* *O* DEEL 100 *O* *O* "Hond(a)urt!" Voorgaande Delen 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30 31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59...
  3. Simon4all

    Ivana gereedschap

    Ik was laatst bezig met wat kleine werkzaamheden aan mijn motor, ketting schoonmaken en spannen. Toen kwam ik erachter dat ik om de achteras los- en vast te draaien, dop 27 nodig had. Deze had ik zelf niet, dus even bij de buurman geleend. Maar, ik heb uiteraard liever gewoon zelf gereedschap in...
  4. Simon4all

    Motorrijles: Kletsen over lessen #7 'Loopt de rem nou aan.?'

    BANAAN Vanwege overweldigende belangstelling (max posts bereikt) is het vorige lestopic gesloten. In dit topic gaan we verder waar we gebleven zijn, dus als je vragen hebt of tips zoekt over AVB, AVD of andere gerelateerde zaken, is dit de juiste plek. Dus ben je net aan het lessen en...
  5. Simon4all

    Motorrit Utrechtse Heuvelrug Zondag 6 januari 2013

    Omdat het een beetje onoverzichtelijk werd in 2 topics een ritje organiseren, graag effe hier verder.... :) Starttijd: 11 uur Startlocatie: McDonald's Nieuwegein Ravenswade 1 3439 LD Nieuwegein (http://goo.gl/maps/sbBG8) Dichtstbijzijnde pomp bij startlocatie: Tango Nieuwegein-A12...
  6. Simon4all

    Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 6 'The last banaan'

    BANAAN Vanwege overweldigende belangstelling (max posts bereikt) is het vorige lestopic gesloten. In dit topic gaan we verder waar we gebleven zijn, dus als je vragen hebt of tips zoekt over AVB, AVD of andere gerelateerde zaken, is dit de juiste plek. Dus ben je net aan het lessen en...
  7. Simon4all

    Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 5 'Bananenbende'

    Vanwege overweldigende belangstelling (max posts bereikt) is het vorige lestopic gesloten. In dit topic gaan we verder waar we gebleven zijn, dus als je vragen hebt of tips zoekt over AVB, AVD of andere gerelateerde zaken, is dit de juiste plek. Dus ben je net aan het lessen en wil je weten...
  8. Simon4all

    Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 4

    Vanwege overweldigende belangstelling (max posts bereikt) is het vorige lestopic gesloten. In dit topic gaan we verder waar we gebleven zijn, dus als je vragen hebt of tips zoekt over AVB, AVD of andere gerelateerde zaken, is dit de juiste plek. Dus ben je net aan het lessen en wil je weten...
  9. Simon4all

    Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 3

    Vanwege overweldigende belangstelling (max posts bereikt) is het vorige lestopic gesloten. In dit topic gaan we verder waar we gebleven zijn, dus als je vragen hebt of tips zoekt over AVB, AVD of andere gerelateerde zaken, is dit de juiste plek. Dus ben je net aan het lessen en wil je weten...
  10. Simon4all

    Simon4all: Even voorstellen

    Hallo allemaal, Ik ben Simon, 20 jaar en woon in Purmerend. Wil het al een tijdje, maar heb nu toch de stap gezet om te gaan motorrijden. Komende vrijdag begin ik met mijn motorrijlessen en heb er zin in! *O* Heb alvast maar een pak gekocht, zodat ik gewoon meteen relaxed kan beginnen...
Terug
Bovenaan Onderaan