Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: democ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. democ

    Gezocht velgenset voor Honda cbr1000RR 2013

    Hallo, ik ben op zoek naar een set velgen voor een cbr 1000 uit 2013 sc59.
  2. democ

    ZX6-R 2010

    Kawasaki ZX6-R -2010- KM stand ongeveer 7625 Andreani voorvork (service beurt gehad begin 2015 door Ten Kate) TTx36 achterschok (service beurt gehad begin 2015 door Ten Kate) Kawasaki RACE KIT kabelboom Kawasaki RACE KIT cilinderkoppakking Kawasaki RACE KIT Snelgas en kabels...
  3. democ

    ruit zx6r 2009-

    Hallo komt er Morgen of vanavond iemand naar Assen die een ruitje in de plus heeft voor een zx6r vanaf 2009. Alvast bedankt Jacob
  4. democ

    gezocht: Velgen zx6r 09

    Hallo ik ben op zoek naar een set velgen voor op een zx6r van 2009. als ik goed geinformeerd ben passen de velgen van een zx6r vanaf 2005 er ook op. alvast bedankt
  5. democ

    gezocht: 19-7 assen crt

    mocht er iemand door omstandigheden vrijdag niet kunnen rijden op assen. heb ik misschien nog wel iemand die deze dag over wil nemen. contact: 0617236019
  6. democ

    Velgen zx6r 09

    Hallo Heren/Dames, vraagje welke velgen passen er allemaal in een zx6r van 2009. passen er bijv. ook velgen in van een z750 of een zx10? of zijn het alleen de velgen van een zx6 vanaf 2005? alvast bedankt
  7. democ

    gezocht voet steun

    hallo ik ben op zoek naar een voetsteun zoals te zien is op de motor. die is iets aangepast om in een rem schakelset te passen van attack performance. weet iemand wat voor merk voet steun dit is? en heeft er iemand ook nog voet steunen van Attack performance? het moet op een zx6r '09...
  8. democ

    Gezocht: onderdelen voor cbr 600 rr pc37

    ivm een crash zijn we op zoek naar de volgende onderdelen wie kan ons helpen. Subframe en een rem-schakel set verstelbaar.
  9. democ

    Gezocht: 24 Augustus pro speed Medium groep

    Hallo M-F gebruikers zoals de titel al zegt ben ik voor een vriend op zoek naar een plek in de medium groep 24 aug. of een plek in Exclusive alvast bedankt
Terug
Bovenaan Onderaan