Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: romano01
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. romano01

    Boek Motor onderhoud??

    Omdat ik meer over mijn motor wil leren en over de onderhoud van mijn motor is mijn vraag of dat jullie misschien weten of er boeken bestaan waar dit soort dingen in staan? Of dat jullie weten waar ik die kan krijgen ??
  2. romano01

    Motorbike bekend

    Via een collega heb ik een site gekregen voor het bestellen van handschoenen tot helmen. Zijn er mensen toevallig hier die hier ervaring mee hebben? Via de winkel in Nederland zou je dan kunnen passen en via de site bestellen.. ( Niet netjes maar wel goed voor de centen))
  3. romano01

    ALpinestars handschoenen??

    Omdat ik een alpinestars gp pro 2delig pak heb wil ik graag handschoenen Erbij kopen. Na een jaartje te hebben gereden met wat goedkopers hamdschoenen wilde ik de Set graag nu compleet maken. Omdat het een gp jasje is passen niet alle handschoenen erop(dat Sluit niet helemaal lekker) wil...
  4. romano01

    Led knippers installeren

    Beste Mede MF gebruikers. Ik ben van plan een korte kentekenplaathouder op mijn Z750 te gaan zetten en dan mijn achter knipperlichten te vervangen voor Ledjes en voor wil ik standaard houden. Omdat ik veel heb gelezen over weerstandjes en relaids houd het mij een beetje tegen om het te doen...
  5. romano01

    Ketting (WEER)

    SORRY ik weet dat er al zoveel topics zijn over het smeren en onderhouder van je ketting maar moet zegen dat ik er niet zoveel uit kan halen. Vanaf goedhart is mijn Z750 2012 met een soort pasta ingesmeerd en gister was het zover dat ik hem voor het eerst moest invetten. Omdat ik zelf gewoon...
  6. romano01

    Veilig je motor op slot

    Beste mede forum gebruikend Het is straks weer zover. De motor kunnen weer een beetje klaar gemaakt worden Voor een mooie zomer perioden. Dan is het ook belangrijk dat je je motor veilig op slot zet Daarom mijn vraag: Wat doe jij er allemaal aan of wat heb je voor sloten op je motor Om...
  7. romano01

    taartschep vervangen Z750 2012

    ik heb pas een z750r gekocht en alles is nog orgineel. Het eerst wat ik eigelijk wil doen is die grote taartschep eraf en een mooie korte erop zetten. Omdat ik zelf niet zo handin met electra ben wil ik gewoon de orginele knippers erop zetten en dan maar is kijken of het kleine moeten worden...
  8. romano01

    druppel lader??

    beste mensen Ik heb pas een motor gekocht een kawa z750R 2012model. Omdat ik hem net gekocht heb en helaas genoeg nu het weer niet echt lekker is om te gaan rijden moet hij helaas genoeg nu al de garage in. Rond maart hoop ik dat het weer lekker is om te gaan rijden en daarom hier mijn vraag...
  9. romano01

    termaat motoren nijmegen

    Hallo allemaal,,, Aller eerst een onwijs gezond, gelukkig en natuurlijk veiligen kilometer toegewenst voor iedereen in 2013!! Omdat ik een nachtje weg wat met het vrouwtje in nijmegen en toevallig in een motorblad las dat er een winkel in de buurt zat "Termaat motoren" met goede actie's...
  10. romano01

    Sport of Naked

    vandaag even bij goedhartmotoren in bodegraven geweest en even gaan zitten op diverse modelen waaronder de Honda cbr 600rr / suzuki gsxr 750 / kawa 750. Ik vind deze motoren wel erg mooi en waarschijnlijk zal het ook 1 van de motoren worden. Zelf heb ik alleen nog niet kunnen besluiten of...
  11. romano01

    Motor Kleding en helm kopen.

    Omdat ik 14dec. geslaagd ben voor mijn motor rijbewijs wil ik binnenkort motor kleding en een helm gaan kopen. hebben jullie tips over kleding en over waar ik op moet letten bij het kopen van een helm.
  12. romano01

    Motor Kleding

    Wat voor kleding dragen jullie op de motor.. Leer of textiel en wat is fijner?? wat zijn de voordelen en hebben jullie leuke adresjes of het te bestellen.. ZElf vandeweek bij motorkleding center geweest en daar hebben ze genoeg !!!
  13. romano01

    Motor beveiliging

    beste mensen Ik was eigelijk benieuwd hoe jullie je motor beveiliger tegen diefstal/vernieling?? Ik zelf wil met de tijd mijn motor ook in de tuin stallen en daar iets op gaan verzinnen om hem minder makkelijk te laten stelen. Helaas gebeukt dat nog teveel en helemaal als je een bijzondere...
  14. romano01

    Kosten motorrijden

    Beste motorliefhebbers Even een vraagje. Ben bijna klaar met het halen van mijn motor rijbewijs en wil daarna een motor kopen maar wilde eigelijk een beetje kijken wat je nou kwijt bent voor een motor per jaar. Hiermee bedoel ik dan verzekering, wegenbelasting, onderhoud.. (Sorry als...
  15. romano01

    Voorstellen

    Beste mensen mijn naam is romano, 27jaar en woon in zoetermeer. Op dit moment druk met het halen van mijn motorrijbewijs en daarna wil ik graag een motor gaan aanschaffen. Zelf ben ik helemaal gek van Naked bikes dus waarschijnlijk zal ik ook die kant op gaan. en dan wel de Honda...
  16. romano01

    Xenon verlichting

    Omdat ik op zoek ben naar een motor kwam ik een hoop dingen tegen. 1 ervan was een motor die Xenon verlichting had mijn vraag is dan ook hier Mag dat bij een motor?? Ik weet omdat ik zelf auto rij dat je auto er aan bepaalde regels moet voldoen als je Xenon verlichting mag voeren. Omdat...
  17. romano01

    Even voorstellen!

    hallo mijn naam is romano, 26jaar en kom uit Zoetermeer Ik ga binnenkort beginnen met mijn motor rijbewijs. Ik ben zelf helemaal niet in de motor wereld en ook dit forum. Na het halen van mijn motor rijbewijs wil ik graag een motor aanschaffen iemand misschien een topic waar staat...
Terug
Bovenaan Onderaan