Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Sleezer bret

    Ervaring intercom systemen

    Wie heeft er ervaring met intercomsystemen, om te starten om met 1 andere motorrijder te praten en eventueel uitbreid mogelijkheden. Rond 100 euro Uitbreidmogelijkheid Duidelijk helder geluid :] Danku
  2. Sleezer bret

    Hans van wijk spektakelweekend

    Dit weekend vandaag en gisteren is het spektakelweekend bij hans van wijk, wie gaan er allemaal en is dit de moeite waard? http://www.hansvanwijk.nl/actueel/spektakelweekend-2013/
  3. Sleezer bret

    600cc sportmotor kiezen

    Dag mensen, Ik rij nu een 25 kw begrensde suzuki gs500 nog voor 3 maanden moet ik en dan mag die vervelende begrenzing er af. Nu wil ik dan logisch een snellere motor. 8-) Maar de keuze is moeilijk zeker met weinig ervaring dus bij deze, willen jullie je ervaringen met 600cc sportmotoren met...
  4. Sleezer bret

    Camera op motor monteren

    Beste motorvrienden, een vraag: ik heb een kodak zx3 playsport : Ik wil deze graag op mijn motor monteren en mijn vader ook, de motoren: Een suzuki gs500e uit 2002 bmw gs1150 uit 2003 geloof ik. Heeft iemand van jullie ervaring met het maken of plaatsen waar je de mount kan kopen...
  5. Sleezer bret

    uitlaat GS500

    Beste mensen, Ik ben op zoek naar een nieuwe uitlaat voor mijn suzuki om dat 2 cilinder geluid er wat beter uit te krijgen maar nu weet ik niet zo goed waar ik moet zoeken. even kort wat ik zoek in de uitlaat: Een diepe brom Liefst metallic en wat is het belang van een e-keur? Alvast...
  6. Sleezer bret

    Nieuw lid stelt zich voor =]

    Hallooo medemotorrijders, Ik ben Michiel ik ben 20 en ik ben sinds een aantal maanden trotse bezitter van een Suzuki gs500 uit 2002 (25kw) en natuurlijk hoort bij een nieuwe motor een een aanmelding op het motorforum! Ik woon in zoeterwoude (zuid holand) roep gerust een keer als je wil...
Terug
Bovenaan Onderaan