Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mark schoof
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    volledig circuitpakket Honda CBR600F3 PC31

    Hierbij wil ik mijn door JJ suspensions onderhouden Honda CBR600F3 circuitmotor te koop aanbieden. Met een volledige uitrusting voor de beginnende circuitrijder. Motor is nu 1.5 jaar in mijn bezit en is hiervoor van andere forumleden geweest. Motor is goed onderhouden en is Januari 2015...
  2. M

    flowchart lezen

    Ik ben mijn turbo verhaal aan het uit zoeken en wil me verdiepen in die flowcharts het moet op een cbr900rr komen nu heb ik de berekeningen gedaan die in het boek van corcky bell staan klopt dit als ik dit dan terug zoek naar een turbo kom ik bij de GT2860RS beetje rekening houden...
  3. M

    gezocht steady stand

    gezocht steady stand voor op mijn aanhanger. voorbeeld mocht je wat hebben staan hoor ik het graag gr
  4. M

    turbo streetfighter

    Hallo Na een aantal sleutel projecten van brommer tot chopperbouw tot onderhoud voor vrienden, wordt het tijd voor mijn ultieme droom. Een Turbo streetfighter bouwen. Ik heb al heel wat topic door gelezen hier op mf, maar ik heb toch nog wat vraagjes. de motor wordt waarschijnlijk cbr 900...
  5. M

    honda cbr600f3 te koop €750

    Bij deze bied ik mijn circuit motor aan. Honda cbr600f3 pc31 uit 1996. het is mijn eerste circuitmotor en een een prima motor om op te beginnen en het op te leren, Motor is voorzien van, racekuipwerk bos slip-on demper geen geluidsproblemen mee gehad op zolder stalen remleiding rem...
  6. M

    gezocht schade of donor motor

    Ik ben opzoek naar een motor voor een project van een vriend van mij. Ik ben opzoek naar een lucht gekoelde 1000 cc of meer viercilinder . Bijvoorbeeld een yamaha fj 1200 of een xjr 1200 of iets in die geest Dus mocht er iemand wat hebbe staan. Sloper of schademotor dan hoor ik het...
  7. M

    gezocht donor motor sloper etc

    Ik ben opzoek naar een motor voor een project van een vriend van mij. Ik ben opzoek naar een lucht gekoelde 1000 cc of meer viercilinder . Bijvoorbeeld een yamaha fj 1200 of een xjr 1200 of iets in die geest Dus mocht er iemand wat hebbe staan. Sloper of schademotor dan hoor ik het...
  8. M

    gezocht snelsluiters

    Ik ben op zoek naar een paar snelsluiters. zijn nieuw wel te koop maar vind ze wel vrij duur. Dus heeft er iemand nog wat thuis liggen dan hoor ik het graag. ben op zoek naar het onderste type
  9. M

    dynojetkit en afstellen cbr600f

    Hallo Ik ben in het bezit van een Cbr600F3 van 97. Op de motor zit een open uitlaat en een k&n luchtfilter. nu wil ik de motor laten afstellen om dat ik een dynojet kit wil plaatsen voor betere gasrespons en trekkracht . maar er zijn verschillende kits te krijgen, stage 1,2 en 7. nu is 7...
  10. M

    gezocht kuipwerk cbr 600 f pc31

    Hallo Ik ben opzoek naar kuipwerk voor een cbr600f F3 (PC31) Mag een nieuwe zijn maar hoeft niet. Het gaat om een top en onderkuip. Mocht er iemand wat hebben hoor ik het graag. MVG Mark
  11. M

    motorsportschool Holland 16-8 te koop minder snel

    te koop msh minder snel ik kan wegens omstandigheden niet gaan. de prijs komen we wel uit graag bellen naar 0683231619 mark
  12. M

    gezocht velgenset cbr600f3 1997

    hallo Ik ben op zoek naar een set velgen voor mijn cbr600f3. Ik wil deze set gebruiken als regenset. Mocht je wat hebben staan of iemand kennen die een set heeft hoor ik het graag De set mag met regenbanden maar hoeft niet. liefst wel met schijven. met vriendelijk groet Mark Schoof
Terug
Bovenaan Onderaan