Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sjorit
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sjorit

    Gixxer 1000 K5 MotoGP replica

    Eey, Laatst keek ik vluchtig een nederlands motorblad door en zag een verglijkings test tussen een Honda Repsol fireblade en een Suzuki K5 MotoGP replica. Weet alleen niet meer welk blad t was en kan op internet ook geen plaatjes vinden. Heeft iemand miss een plaatje, zag er namelijk errug...
  2. sjorit

    Wordt Melandri kampioen?

    De titel spreekt voor zich: Ik heb groot vertrouwen in Valentino Rossi :} , maar denk dat Melandri het hem nog flink lastig kan maken en ook een grote kanshebber voor het kampioenschap is. Of in iedergeval de 2e plaats. Of heb ik t bij t verkeerde eind? Sjorit
  3. sjorit

    Creatief geld voor je motor verdienen

    Het zit zo. wordt binnenkort 18 en zo toch eigenlijk wel graag een motor willen. 25 KW natuurlijk. heb nu zn 1500 euro gespaart maar heb gehoord dat dat net voldoende is vaar je Rijbewijs en een nette helm B| . Laat staan verzekering en onderhoud. En natuulijk een motor :X . Weet hier Iemand...
  4. sjorit

    Mag je een motor wel opvoeren?

    Ik had even een vragie. T is zo dat je een brommer niet mag opvoeren. Om dat ie dan meer dan t toegestane vermogen heeft. Bestaat er voor motoren ook zn regeling (Behalve geluid dan). Of mag je gewoon doen wat je wil. :9
  5. sjorit

    Mijn eerste vraag, en wel een auto vraag!

    Okeyt ik snap ook wel dat dit een motor forum is maar ben toch een beetje benieuwd. Ik zal me eerst even netjes voorstellen, mijn naam is Jorrit Broertjes en woon in 't West-Friese (das in NH) plaatsje Wijdenes. Ik rij nu een Kreidler (als ie t doet) en hoop over een maandje of 8/9 een mooie GS...
Terug
Bovenaan Onderaan