Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sloopkogel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sloopkogel

    onderwerp later verbeteren

    Plaats een verhaaltje (met een foutje) wil het later verbeteren, krijg ik een balk met: "U heeft geen toestemming" -O-
  2. Sloopkogel

    Verjaardagen weg bij LEDEN link

    Als je klikt op LEDEN, zijn de verjaardagen weg en niet zo erg belangrijk, ook de Media :?
  3. Sloopkogel

    Waarom kan ik de kleur en de grootte niet meer aanpassen ?

    Heb mezelf al uitgelogd en weer ingelogd maar ik kan geen letters meer veranderen met kleur en grootte. Ook de icoontjes werken niet meer normaal.
  4. Sloopkogel

    Sinds vernieuwde MF-site dag en nacht maar 61 bezoekers aanwezig :?

    Als ik op de kortkoppeling van MF klik, zijn er altijd 61 bezoekers aanwezig. Lijkt me stug.
  5. Sloopkogel

    Gele Yamaha VMax 145 pk 1985

    Gele Yamaha VMax 145 pk 1985 tekoop voor elk aannemelijk bot. En anders blijft de V Max gewoon in de kamer staan :] Wielen en blok uit 2000. Laser pro stock knalpijpen: 100dB. Stalen remleidingen. Valbeugels. 75.000 mhl. + extra achterwiel. Heeft altijd binnen gestaan. Is van een oud mannetje...
  6. Sloopkogel

    Motorjas MACNA gratis XL

    Gratis aftehalen: 1 Motorjas (MACNA) grijs/blauw met wintervoering. 1 binne jas tegen extra kou en een motorbroek. Alles maat XL. PB me. Alles maar 1 keer gedragen door een bange achteropzitter. "Hulp-, weggeef- en kringlooptopic deel 2"
  7. Sloopkogel

    VMAXlijst van het MF deel 5

    Dit topic is er voor alle Vmaxers op deze planeet Wat er allemaal aan vooraf ging: VMAXlijst van het MF deel 1 14-03-2003 VMAXlijst van het MF deel 2 10-12-2004 VMAXlijst van het MF deel 3 22-05-2007 VMAXlijst van het MF deel 4 14-09-2011 "The hall of Fame" <-- klik Aadgaat...
  8. Sloopkogel

    'laat hier je icoon / avatar resizen' #5

    'laat hier je icoon / avatar resizen' #5 *O* *O* *O**O* *O* Als je een foto hebt en hij is te groot te hoog, te breed of te zwaar, zet hem hier neer en de fotosoepers doen de rest ;) Als je een filmpje wilt van je foto of je hebt er al 1 en het is te groot te breed of te zwaar, duurt...
  9. Sloopkogel

    Het test-topic (7) voor alles wat je wilt oefenen

    Hier kun je het plaatsen van een bericht uitproberen. Oefen hier bijvoorbeeld het invoegen van een plaatje of je icoontje. Zie voor uitleg: Hoe post ik een plaatje? Een korte handleiding! Hoe krijg ik zo'n icoontje? Een uitleg. 'laat hier je icoon / avatar resizen' 4 Wat hier aan vooraf...
  10. Sloopkogel

    VMAXlijst van het MF deel 4

    Dit topic is er voor alle Vmaxers op dit forum Wat er allemaal aan vooraf ging: VMAXlijst van het MF deel 1 14-03-2003 VMAXlijst van het MF deel 2 10-12-2004 VMAXlijst van het MF deel 3 22-05-2007 "The hall of Fame" <-- klik Aadgaat arjanvmax bad maxx...
  11. Sloopkogel

    34. Ouwelullen gaan hier langzaam verder!

    Foutje :X
  12. Sloopkogel

    Aanhanger Motor

    Hier de gegevens van de aanhanger; Hij is 5 jaar oud, gegalvaniseerd, banden zijn nog goed. (3 reserve wielen) er zit een kap bij voor over handel van de dissel welke op slot kan, inclusief slot. Verdere gegevens staan hieronder vermeld. Prijs is 275 euro (vaste prijs) De PM 310/1R...
  13. Sloopkogel

    Snap niets van de volgorde

    Volgens mij heb ik de volgorde goed staan maar in mijn Favorieten staat alles door elkaar -O- Zie datum en tijd! :X
  14. Sloopkogel

    Documentlijst

    Bij mij ook -O-
  15. Sloopkogel

    Upload site overgeneomen

    Alle avatars die via TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting op het MF staan, zijn weg -O- IVM overname :$ 'laat hier je icoon / avatar resizen' 4 Wij zullen ons uiterste best doen om alles over te doen :Y overgeneomen moet zijn "overgenomen" ;)
  16. Sloopkogel

    laat hier je icoon / avatar resizen 4

    'laat hier je icoon / avatar resizen' 4 *O* *O* *O* *O* Als je een foto hebt en hij is te groot te hoog, te breed of te zwaar, zet hem hier neer en de fotosoepers doen de rest ;) Als je een filmpje wilt van je foto of je hebt er al 1 en het is te groot te breed of te zwaar...
  17. Sloopkogel

    Het test-topic (6) voor alles wat je wilt oefenen

    Deel 6 Hier kun je het plaatsen van een bericht uitproberen. Oefen hier bijvoorbeeld het invoegen van een plaatje of je icoontje. Zie voor uitleg: Hoe post ik een plaatje? Een korte handleiding! Hoe krijg ik zo'n icoontje? Een uitleg. 'laat hier je icoon / avatar resizen' 4 Wat...
  18. Sloopkogel

    Hoe kan dit ?

    Poes is aanwezig maar haar poppetje is toch blauw -O- Zij heeft een hele andere outlay -O- (Ik bedoel niet de keur) ---------------------------------------------------------------------- Ik snap er geen hol van :X ~[edit] Weet na een paar jaar hoe het komt _O- Ligt aan de...
  19. Sloopkogel

    vraagje over onderschrift

    LB maar het onderschrift bij mijn posten is bij elke post verschillend van hoogte zie Print :o
  20. Sloopkogel

    Bladzijde verdwenen

    Bladzijde verdwenen bij meerdere topics -O-
  21. Sloopkogel

    'laat hier je icoon / avatar resizen' 3

    'laat hier je icoon / avatar resizen' 3 *O* *O* *O* Als je een foto hebt en hij is te groot te hoog of te breed, zet hem hier neer en de fotosoepers doen de rest ;) Als je een filmpje wilt van je foto of je hebt er al 1 en het is te groot te breed of te zwaar, duurt misschien...
  22. Sloopkogel

    Red Bull Air Race za 19 en zo 20 juli 2008

    zaterdag 19 en zondag 20 juli 2008 naar Rotterdam *O* Red Bull Air Race Rotterdam vorrige topics waren op slot, o.a: Red Bull Air Race Rotterdam 2005
  23. Sloopkogel

    Off-topic bijna 2.000.000 posten

    ...."motoren die een andere kleur moeten krijgen of een andere uitlaat."....
  24. Sloopkogel

    E-mail adres niet in profiel

    Waar is mijn E-mail adres gebleven in mijn profiel en ook van alle andere MF'rs :?
  25. Sloopkogel

    VMAXlijst van het MF deel 3

    Dit topic is er voor alle Vmaxers op dit forum Wat er allemaal aan vooraf ging: VMAXlijst van het MF deel 1 14-03-2003 VMAXlijst van het MF deel 2 10-12-2004 VMAXlijst van het MF deel 3 22-05-2007 "The hall of Fame" Aadgaat bad maxx *O* bcans (B)...
Terug
Bovenaan Onderaan