Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Formshift
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Formshift

    Motorlaarzen voor probleemvoeten

    Mijn vriendin heeft helaas een diagnose ernstige artrose in beide voeten gekregen, en heeft erg veel last van pijn in haar voeten. Tevens staan haar tenen soms erg krom ( grote tenen wijzen dan naar binnen en kleine naar buiten. ) Nu wil ik motorlaarzen voor haar kopen met de hoop dat ze...
  2. Formshift

    Spyball / Cobra alarm wil niet meer aan/uit

    Ik heb een Spyball Cobra alarm op mijn motor zitten. Zelfs als je het alarm niet activeert, functioneert het nog als een soort startonderbreker. We waren even naar vrienden gereden, maar toen we weer wilden vertrekken lukte het ineens niet om het alarm uit te schakelen... Motor daar laten staan...
  3. Formshift

    Donkere plekken op binnenpoten voorvork...

    Afgelopen vrijdag ging ik met mijn motor naar HyperPro voor het laten monteren van nieuwe vering. Toen de monteur het voorspatbord eraf haalde ontdekten we deze donkere plekken op de binnenpoten... De monteur vreest dat de vorige eigenaar de vorken weinig, of zelfs nooit heeft laten voorzien van...
  4. Formshift

    Is All Risk ook echt ALL risk ?

    Helaas heb ik dot weekend ontdekt dat mijn radiator lek is. Ik ben niet bewust van een specifiek iets onderweg wanneer het gebeurt is, maar ik vermoed steenslag. Nu kan ik mijn verzekering bellen, maar voordat ik dat doe vraag ik me af, zitten er nog risico’s in wat ze wel vergoeden en wat...
  5. Formshift

    Vreemde delen in motorolie ( aluminium ? )

    Hallo, bij het verwisselen van mijn olie vond ik vandaag wat stukjes die niet in de olie thuis horen. Het lijkt qua gewicht op aluminium, en blijft ook niet aan een magneet hangen... Iemand een idee waar dit van kan zijn of op kan wijzen ? Honda CBF 600 uit 2004 KM stand 90.000 Alvast...
  6. Formshift

    Krakend geluid uit voorkant... vork of lager ?

    Mijn Honda CBF heeft sinds kort een irritant krakend geluid... Ik hoor het op rechte stukken over betegelde wegen, of bij optrekken en afremmen. Ook bij handmatig diep inveren is het te horen, en als ik hem op de zijstandaard zet en hem uit de vering trek... 4 jaar geleden zijn de...
  7. Formshift

    Fluitende remmen ( niet tijdens remmen )

    Ik heb sinds gisteren nieuwe remschijven en remblokken, maar tijdens het rijden ( lage snelheden, dus onder de 50 km/u ) maken de remmen een fluitend geluid. Tijdens het remmen zijn ze stil. Is dit doordat alles nieuw is, of heb ik iets verkeerd gedaan bij het in elkaar zetten ?
  8. Formshift

    Givi E470 topkoffer met M6M plaat

    Ik stap over op een andere koffer, dus kan mijn E470 weg. Dit is nog een monolock systeem, maar ik heb er indertijd een speciale plaat bij gekocht, de M6M, daar kan gelijk een U-slot in. Erg handig! De koffer is 47 liter inhoud, en kan precies 2 helmen bergen ( tenzij je beide een systeem helm...
  9. Formshift

    Electrische start = motor uit ?!

    Ik heb een Honda CBF 600 SA uit 2004. Vandaag had ik iets vreemds; Ik zet hem aan, de controle-lampen, het dashboard en de verlichting gaan allemaal gewoon aan, maar op het moment dat ik de knop van de electrische start indruk valt hij helemaal uit. Dashboard, lampen, alles. Vervolgens uit...
  10. Formshift

    Nieuwe CBF600 rijder stelt zich voor

    Hallo hallo. Het is wat vroeg, want ik heb mijn rijbewijs nog niet, maar ik heb deze week mijn eerste motor gekocht, een zilvergrijze Honda CBF 600 S ABS uit 2005. Rijbewijs wordt aan gewerkt, nu nog aan het lessen. Aangezien ik verwacht dat ik behoorlijk wat vragen zal hebben in het...
Terug
Bovenaan Onderaan