Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mxrider112
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    honda cb500 four knipperrelais

    ik ben op zoek naar een knipperrelais voor een honda cb500 four uit 1977. (dit is een ronde bus met 3 stekkertjes) als je nog wat hebt liggen hoor ik dat graag. grt.onno
  2. M

    honda xl500s street tracker

    ik ben weer eens een projectje begonnen. honda'tje xl500 uit 1981. voor. na. frame aangepast voor tank en zadelbak. achterbrug glad gemaakt. alles klaar voor poedercoater. en dit is hoever ik nu ben.
  3. M

    honda transalp projectje

    ik ben ook maar aan deze begonnen. wel een hels karwei gezien de 9 lagen verschillende verf die overal op zit. het frame word weer zilver,het blok zwart.(is geen beginnen aan om dat weer zilver te maken) de kappen worden rood/wit. maar een foto zegt meer dan woorden. dit had ik in...
  4. M

    rebel250 projectje

    ben samen met een vriend aan zijn honda rebel250 begonnen. hij wil graag een hard tail bobber. dus vering gaat eraf. hier zijn we mee begonnen. de onnodige zooi eraf. blokje schoon gemaakt en gepoten. blokje klaar. en meteen ook maar de mikuni TRM 28 erop. we moeten hem nog wel...
  5. M

    mxrider112's offroad collection

    146cc zelfbouw retro SM(takegawa uitlaat) 150cc daytona met mikuni TRM28.(doma uitlaat) Honda z50r 1986(50cc)(fast 50's uitlaat) 150cc daytona lxr(doma uitlaat)
  6. M

    gs1100 carburateurs

    ik heb nog een setje carb's liggen voor een gs1100 (gsx1100) mag weg tegen elk aannemelijk bod.
  7. M

    startmotor gezocht voor suzuki gs1000

    zoals de titel al zegt,ben ik dus op zoek naar een startmotor voor een suzuki gs1000 uit 1978. alvast bedankt
  8. M

    mikuni trm 28

    TRM28 carb van mikuni. nieuw prijs 400,- ik had er nog graag 200,- voor gehad.(of een heel mooi bod) (er zit een aansluiting op voor een schuim luchtfilter,die kan er gewoon afgedraaid worden)
  9. M

    ignitionmate

    zgan,2x gebruikt. nieuw prijs €350,- inc btw mag weg voor €150,-
  10. M

    Suzuki GS1000 projectje

    hallo allemaal, ik ben bezig met een low buget woon/werk motor. ik heb een gs1000 kunnen kopen voor 500,- zo heb ik hem gekocht. na verdere inspectie bleek dat ik alle pakkingen moet gaan vervangen. dus daar ben ik dan ook maar meteen aan begonnen. hier word je niet vrolijk van...
  11. M

    mxrider112 in tha house

    hallo mijn naam is onno en woon in maastricht. (nee ik ben geen burgemeester :N ) ik kom uit de cross wereld ,maar na een rug blesure,nood gedwongen gestopt. ik heb sinds kort een suzuki gs1000 uit 1978 als projectje gekocht, om hier in het heuvelland wat te toeren.
Terug
Bovenaan Onderaan