Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Eelco_
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Banden noodreparatie setjes

    Zojuist een leuke vakantie in Schotland gehad, maar wel in de praktijk geleerd hoe onhandig het is als je in de middle of semi-nowhere met een lekke band komt te staan. Bij voorkeur op zondag zodat ze ook nog geen garages kunnen bellen over wie er in staat is om een motorband te repareren. Dus...
  2. E

    Clover motorkleding

    Ik heb in een ver verleden een Clover G4 Grand Tourismo 3 laags jack gekocht. Fantastisch jack en draag het nog steeds met veel plezier. Het jack heeft de afgelopen 10(of zo) jaar zijn diensten bewezen in elke type weer waarbij een leren overal onaangenaam is, en op al mijn reizen van het...
  3. E

    Howto: BMW Systeem 6 helm en Cardo

    Ik heb al een aantal jaren naar volle tevredenheid een Cardo Q2 communicatie systeem, en gebruikte dat op mijn vorige helm, een systeem 4. Daar had ik de hele handel gewoon geïnstalleerd zoals dat gebruikelijk is bij een systeemhelm: Een Cardo met een microfoon op steeltje, en elke keer als ik...
  4. E

    En ook maar even snel voorstellen: Eelco_

    Hmm, in het kort: Internet dinosaurus, ben fanatieke poster geweest op nl.motorfiets Rijdt 2 motoren: ZX-7R en een K1200R Vorige motor: Een K100 Circuit ervaring via race-academy Motor vakanties in Engeland, Japan en Nieuw Zeeland Verder lekker beetje kilometers maken.
Terug
Bovenaan Onderaan