Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Logitechsm
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Yamaha yzf-R1 2005/2010

    Beste mede mférs, Ik ben in het bezit van twee Yamaha R1's uit 2005 en de big bang uit 2010. Nu hebben beide motoren hetzelfde motorische ''kwaaltje'' dat ze onder de 4000 toeren slecht reageren op het gas. Nu hebben alle supersport's daar wel enigszins last van maar nu is het erger. Het...
  2. L

    Beschuldigd van aanrijding tijdens motorvakantie Duitsland

    Beste lezers, Afgelopen Augustus ben ik met een vriend 10 dagen door onder anderen duitsland gereden. Al met al een prachtige vakantie met 3500 kilometers. Nu de wat mindere momenten van de vakantie en graag jullie advies over hoe nu verder en mogelijk dezelfde ervaringen ? Halverwege...
  3. L

    Kuipset Ducati Hypermotard 796

    Beste mede motor liefhebbers :+ , Heeft iemand enig idee waar ik een kappenset (met name de zijkappen) voor een ducati Hypermotard 796 of 1100 kan vinden ? Heb zo ongeveer overal gezocht maar ze zijn erg lastig te vinden. Alvast bedankt! Greetz
  4. L

    Vraagje BPM Ducati goed berekend

    Beste MF-ers, Ben al een tijdje bezig met idee om een motor te importeren van Duitsland (belgie), Nu heb ik meerdere duidelijke verhalen hier op het forum gelezen over het importeren die erg nuttig waren. Nu wil ik voor de zekerheid nog even na vraag doen of ik zelf een goede berekening heb...
  5. L

    SHARK RSI Carbon white helm ZGAN

    Beste mede mf-ers, Aangezien deze helm hier al ffies ligt als reserve en ik hem waarschijnlijk toch niet ga gebruiken. Bied ik hem via deze weg te koop aan. Heb de helm zelf nooit gebruikt omdat het mijn reserve helm was. Dus ook geen enkele beschadiging. De helm komt met de orginele...
  6. L

    Gouden sponsor stickerset waar te krijgen ?

    De titel zegt het al. Ik ben mijn R1 aan het overspuiten in het zwart/goud. Nu zoek ik een stickerset in het goud met bv. -Bridgestone -Brembo -Baracuda enz. Wel gewoon in woorden en dus niet de logo's Heeft iemand enig idee of dat er kant en klaar is of een site waar je dat kan...
  7. L

    KTM 525 Exc. 2006 nieuwe stickerset ??

    Hello, Ik heb vorige week een KTM 525 Exc. Uit 2006 gekocht. Nu zit er wel een redelijk knappe/mooie stickerset op. Maar in mijn ogen mag de stickerset nog wel wat uitgebreider. De hoofdkleur moet wel zwart blijven. Heb al wel wat rondgekeken maar vind nog weinig naar mijn smaak...
  8. L

    Motorzaken voor kleding rond om Amsterdam ?!

    Ik ga morgen op zoek voor een nieuw motorpak(lederen combi(). De drie zaken hier in de buurt (Niwa/Bleeker/Mobu) hebben alle drie niks. Mijn vraag dus weet iemand nog een knappe motor zaak in de buurt van Hoorn (bij Enkhuizen) tot max in A'dam waar je een knappe combi kan halen voor een nette...
  9. L

    Ducati Hypermotard of Aprilia Dorsoduro ??

    Aangezien ik in de schuur 2 supersports heb staan (R1 & R6 2004) en ik daar dus niet mee naar Duitsland op vakantie wil ben ik eens verder gaan kijken. Waar ik een beetje op uit ben gekomen zijn: -Ducati Hypermotard 796 -Ducati Hypermotard 1100 -Aprilia Dorsoduro 750 -Aprilia Dorsoduro...
  10. L

    SHARK RSI Carbon White

    .
  11. L

    Combi pak lengte 190cm + gezocht!

    helloo, Ik zoek een wit met zwart combi motorpak. Ben 193 cm lang en ongeveer 85 kg. Zoek wel een pak in vrijwel nieuwe conditie. Mag best wat kosten. Hoor het wel als je wat hebt!
  12. L

    Powercommander 3 voor Yamaha YZF-R6 2004

    helloooo, Heb nog een Powercommander 3 liggen die van mijn Yamaha R6 2004 model af komt. Zit met 4 stekkers vast en een accu draad. Is plug & play. Nieuwprijs : 336,- Vraagprijs : 200,- Greeetzz
  13. L

    Toerenteller Yamaha R1 defect

    Hallooo, Ffies voorstellen. Ben Frederick en rij een gsxr 600 k7 en een R1 2004. Kort maar krachtig. Nu heb ik met mijn R1 een probleem. De toerenteller doet het wel als ik het contact aan zet, gaat naar de 18k en terug naar 0 zeg maar. Als ik vervolgens de motor start blijft de naald...
  14. L

    Motorblok R6 1999/2000/2001/2002

    Beste, Hierbij bied ik mijn Yamaha R6 motorblok compleet in onderdelen aan. Blok heb ik van een dealer in Groningen overgenomen omdat mijn eigen R6 een kapot blok had. Motor is inmiddels verkocht dus blok is over. Het blok past onder de Yamaha R6 600cc van 1999 t/m 2002. Blok is...
  15. L

    Yamaha R6 1999/2000/2001/2002 met motorisch defect

    Beste, Indien iemand een nette Yamaha R6 tot 2002 heeft staan met bijvoorbeeld het bekende kwaaltje met de gescheurde cilinderwand dan hoor ik dit graag. Stuur maar een berichtje dan hoor je het wel. Mvg
  16. L

    R6 1999/2000/2001 motorblok/onderblok gezocht

    Blok is inmiddels aangeboden en gekocht door mij Bedankt voor de reacties
Terug
Bovenaan Onderaan