Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: UTP
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. UTP

    MT-RL-22 kentekenplaat V-Strom gevonden

    Ik heb net een kentekenplaat gevonden mtrl22. Iemand van hier?
  2. UTP

    Hoe werkt deze benzinemeter en is hij nog te repareren?

    Ik heb hier een benzinemeter / indicator van een Ducati 750 Sport uit 1990. De vlotter mist en ik heb geen idee hoe het systeem werkt. Heb met een multimeter geprobeerd of er ergens weerstand / contact ontstaat maar ik kan niks vinden. Zo staat hij op de onderdelenlijst: Nu is op mijn...
  3. UTP

    De Yamaha TX750

    Het Yamaha TX750 Topic De prachtige twin die Yamaha begin jaren zeventig op de markt bracht en vervolgens bijna de kop kostte. In mijn ogen een van de mooiste motoren ooit. Hoe langer ik deze motor bekijk, hoe meer ik er 1 wil. Afgelopen zomer op het veteranentreffen in Woerden stond...
  4. UTP

    Wormwiel maken

    Ik heb hier een totaal verwoest wormwiel van een Laverda 750SF uit 1971. Komt uit de snelheidsgever in het voorwiel. De worm is nog netjes. Wie kan er voor mij een nieuw wormwiel maken?
  5. UTP

    Suzuki DR500 - een allroad uit begin jaren 80

    Toen mijn andere Suzuki 500 project een van winterproject in meerjarenplan veranderde kwam er een andere Soes op m'n pad. En wel een DR500. Suzuki's antwoord op Yamaha's XT500. Omdat de DR's nooit diezelfde cultstatus hebben gekregen kon ik er nog 1 voor weinig op de kop tikken. De...
  6. UTP

    Suzuki GT500 Restauratie

    Voordat mijn GS750 goed en wel klaar was liep ik weer tegen een nieuw project aan. Weer een Suzuki! Een winterproject wat ik in dit topic ga documenteren. Ook kan ik wel wat hulp gebruiken denk ik want mijn ervaring met 2-takten is nooit verder gekomen als een Puch Maxi. Hoe dan ook, het...
Terug
Bovenaan Onderaan