Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Obtopdrop
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Obtopdrop

    GP TIM di San Marino e della Riviera di Rimini

    Na een feestelijk weekend waarin Michael van der Mark wereldkampioen is geworden *O* maakt het GP circus zich klaar voor de dertiende ronde van het seizoen. Zoals we allemaal wel weten wordt de MotoGP klasse gedomineerd door Marc Marquez en het moet wel heel raar lopen wil hij geen...
  2. Obtopdrop

    Gran Premio d'Italia TIM 30-05-2014

    Het hele circus trekt dit weekend naar het snelle circuit van Mugello. Marc Marquez is op het moment ijzersterk en staat ook met de meest mogelijk haalbare punten aan kop. De grote vraag is natuurlijk door wie en wanneer wordt deze man gestopt. Valentino Rossi lijkt op het moment de aangewezen...
  3. Obtopdrop

    Red Bull Grand Prix of The Americas 13-04-2014

    In het Qatar topic wordt inmiddels alleen nog maar over ballen en andere onzin gepraat. Dus mij lijkt het tijd voor het Red Bull Grand Prix of The Americas topic. Het livestream topic Voor al uw streams. Tijdschema: (Nederlandse tijden) 11 April 2014 Moto3FP1 16:00 - 16:40...
  4. Obtopdrop

    TT-instituut

    Het mag duidelijk wezen dat de Nederlandse motorsport in de lift zit. Dit bericht bevestigt het maar weer. http://www.racexl.nl/2014/01/tt-instituut-in-augustus-open/#.UuEgQtLb-t9
  5. Obtopdrop

    Gran Premio Iveco de Aragón

    Aangezien er nog geen nieuw topic voor de GP in Aragón is, Paull4all een beetje ongeduldig werd en ik het niet over mijn goede hart kon laten gaan om een race weekend zonder officieel topic te beginnen. Open ik bij deze het topic voor de Grote Prijs van Aragón. Er kan hier weer hevig...
  6. Obtopdrop

    Het livestream topic

    Omdat de BBC vandaag een keer de MotoGP niet heeft uitgezonden werden Topics overspoeld met vragen om een livestream. Aangezien volgend seizoen BBC er helemaal mee kapt blijft er voor de gene die geen Sport 1 hebben en geen abonnement bij motogp.com weinig kijkplezier over. Dus nu is mijn...
  7. Obtopdrop

    GP Aperol di San Marino e della Riviera di Rimini

    Nu mijn neef en een maat van me, mij plat whatsAppen met sfeer foto's uit Rimini dacht ik dat het wel weer is tijd werd voor een topic voor de Aanstaande Grand Prix. Na drie race weekend achter elkaar te hebben gehad met een geweldig afsluitende race op Silverstone. Kregen de rijders en wij als...
  8. Obtopdrop

    Achtertandwiel Bandit 1200

    Door een communicatiefoutje ben ik aan een Achtertandwiel van een Bandit 1200 gekomen i.p.v. een voor een 600. Hij is helemaal nieuw wel uit de verpakking gehaald, hij is van het merk Sunstar heeft en heeft 45 tanden. Doe een goed bod.
  9. Obtopdrop

    MotoGP Gran Premio bwin de España 05-05-2013

    Live stream: http://cricfree.tv/euro-sports2.php Hier kan je de race terugkijken: http://www.666sicco.hostingsiteforfree.com/ Ook Moto2, Moto3, SBK en WSS. Meestal na een dag of 2 staan de races online. Circuit info: Lengte: 4.423 Meter Breedte: 11 Meter Linkerbochten: 5...
  10. Obtopdrop

    Bandit 600 N koplamp

    Hallo, Ik zoek een koplamp voor een Suzuki Bandit 600 N uit 98'. Gr, Robin
  11. Obtopdrop

    Onderderlen Suzuki Bandit

    Hallo, Hierbij bied ik een aantal onderdelen aan van een Suzuki Bandit S uit '98. Zelf doe ik er niks meer mee dus misschien kan ik er iemand anders blij mee maken, en zelf nog wat aan verdienen. Zijkuip links, €30,- Kuipframe, €25,- Kuipruit, €10,- Koplamp, €20,-...
  12. Obtopdrop

    Voorstellen

    Goeiendag allemaal, Zit al een tijdje op mf mee te lezen, en heb hier en daar ook al wel is een reactie geplaatst. Dus ik vond eigenlijk dat het hoogtijd werd om mezelf hier ook is even voor te stellen. Mijn naam is Robin (bijnaam: Obtopdrop) ben 19 jaar en woon in het met altijd zon...
  13. Obtopdrop

    Gezocht telleraandrijjving Suzuki bandit

    hallo, Vorige week ben ik mijn schijfremslot vergeten er af te halen, en ben weggereden. Toen heb ik mijn telleraandrijving gesloopt. Nu is mijn vraag: Heeft hier toevallig iemand een telleraandrijving voor de bandit 600 uit '98 te koop?
Terug
Bovenaan Onderaan