Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Z-crew
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z-crew

    fireblade '92 eerste x opt circuit?

    een vraagje voor ne maat van mij; Hij wilt namelijk voor t eerst opt circuit met zijne fireblade en vraagt zich af welke veerspanning voor en achter dat hij moet instellen?? Hij zegt voor bijna opt hardste en achter opt hartste! wat denken jullie..? :) edit:hij weegt 87kg moest dat belangrijk...
  2. Z-crew

    gs 500 --> vervangen alternator??

    Ga deze winter mijn gsje opengooien om de alternator te vervangen,alleen weet k nog niet waar k hem moet gaan zoeken en of het wel te doen is voor iemand met nog maar zeer weinig ervaring op dit vlak...dus nu de vraag aan jullie kenners en andere mensen die hier ervaring mee hebben:hoe kan k...
  3. Z-crew

    gs 500 start niet..

    ...En ik heb nogtans net een nieuwe battery gestoken en het effekt is net hetzelfde:ik draai de kontaktsleutel aan en druk op de start en ik hoor alleen maar éénmaal een kortstondige tik... Nu wat kan er hier nog kapot zijn of wat zal het nou weer wezen :? :? :? HELP!!pleaze :}
  4. Z-crew

    krijg geen icoontje gezet???

    het probleem is asvolgt:eender wa ik doe(nie da ik hier echt veel van ken) ik krijg maar geen icoontje gezet,alsmaar een leeg vlak met een x erin :? wat nu?
Terug
Bovenaan Onderaan